![]() |
|
|
![]() |
#1 |
Canonskytter
|
![]()
Hermann SF har skrevet at han ønsker en avløser fra februar måned. Derfor sa jeg meg villig til å overta oppgaven.
Det blir litt endringer fra nå av: I stedet for å ha en konkurranse hver måned har vi bestemt at det skal være en konkurranse hver tredje måned. Da rekker kanskje flere å få litt tid på seg med å ta bilder og sende de inn. Vinneren får også en premie fra Flyprat! Man kan sende inn bilder når som helst, så lenge bildet er tatt det året konkurransen er i. Fristen for å sende inn til hver konkurranse er den 20. i månedene februar, mai, august og november. Avstemningen begynner neste måned og varer i to uker før vinneren blir annonsert. Avstemningen til årskonkurransen blir i de to siste ukene i desember hvor vinneren annonseres på nyttårsaften. Det vil bli laget en egen tråd for hver konkurranse med regler og tidsfrist. Hilsen, Bjørn ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Flott tiltak!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Norwegian Boeing 737-800 LN-DYZ
Det der Powered By Highslide JP er bare noe som kom fram når jeg endra størrelen med et program... ![]() Tatt av: MEG sefølgelig... Hvor:Sola ENZV Spotter Tårn. Dato:11 August 2012 Last edited by gilera; 25-08-2012 at 10:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Canonskytter
|
![]()
Hei, bildet skal helst sendes til meg slik at ingen andre får se bidragene før avstemningen. Jeg har tatt vare på bildet så det er med i konkurransen, men jeg tar det vekk fra innlegget ditt over her.
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Fotokonkurranse Flyprat | Hermann SF | Bilder & foto | 139 | 13-01-2012 23:38 |
Flyprat's fotokonkurranse november 2011 | Hermann SF | Bilder & foto | 1 | 28-11-2011 21:51 |
Fotokonkurranse flyprat oktober 2011 | Hermann SF | Bilder & foto | 1 | 25-10-2011 23:51 |
Vinneren av Flyprat's fotokonkurranse FEBRUAR | Hermann SF | Bilder & foto | 13 | 09-03-2011 11:51 |
Fotokonkurranse FLYPRAT - februar 2011 | Hermann SF | Bilder & foto | 3 | 22-02-2011 20:16 |