![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Men fanker'n, for å klare slå deg EB så MÅ man begynne på disse tider....
Vel, atter en gang på nattevakt, og INNE her er det comfye 21 gr pluss, mens ute viser nåla hustrige minus 8 ![]() Bare 5 timer igjen av nattevakta og, såå er det fri frem til lørdagseftan! Ha en strålende dag alle sammen.... ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Men blant folk som jobber dagtid så er jeg tidligst på`n... Fortsatt kaldt i hovedstaden - minus 8 her på Ris. Heldigvis så kommer Alfa`n tilbake i morgen... Ha en bedre onsdag - det nærmer seg helg...(...som skal tilbringes med jobben på Tjøme!)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
på plass i godt tid før 07:00 igjen! Mange mails i innboksen etter en dag hjemme med prinsessen, som nok hadde godt av en hjemmedag med pappa og et besøk hos legen. Nå er citrusfrukt bannlyst for Prinssen (og Dronningen), så pappa har noen clementiner han skal spise....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
God morning
![]() Tilbake på tidligvakt etter sendag igår. *Gjesp* Ikke noe nytt å melde egentlig. 4 blå på Kløfta og passe med trafikk på vei inn mot byen. Det er fint ute nå med frost på tærne,men jeg lengter etter vår og sommer. Jeg så forresten at det begynte å lysne litt på horisonten nå litt før kl 0800. Det er ett tegn jeg liker ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Bislet, og det for siste gang på ganske nøyaktig fem måneder, neste morgenposting blir fra GFK.
![]()
![]() |
#6 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Skit dag! Da jeg skulle hjem fra jobb i går, klarte jeg å kjøre over en isklump da jeg rygget ut av parkeringsplassen, og jeg hørte en dump lyd. Og da jeg kjørte hjem følte jeg at det var litt på skrå. Da jeg kom hjem oppdaget jeg at høyre fremhjul lå nesten helt oppe i hjulbrønnen. Dvs at enten er fjæra røket eller så er det støtdemperen som er røket. Og da må jo begge skiftes på begge sider. Festlig. Mitt vanlige verksted hadde selvfølgelig feriestengt i hele januar. Så da måtte jeg finne et annet.
Som dere forstår en dritt-formiddag, som kommer til å koste mye penger! Shitt!! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
|
![]()
Foerst skal han gjennom vinteren - og den er frisk i N-D .....
![]() God morgen fra Alpharetta ... Det er skolefri helt til neste mandag her, saa Lillegutten ligger ved siden av meg og ser paa Buzz Lightyear .... Ligger an til en fin dag.. +2 akkurat naa, men det skal komme 16 varme til i loepet av formiddagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen (ok, ettermiddag)!
Friskt i hovedstaden idag. Sendt inn forslag på ny fare rules & conditions til KUL idag, får se hva de svarer meg. Og hvem vet, kanskje det blir forandring på jobbfronten for meg om ikke alt for lenge... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
...si noe mer da!! Hint hint!!!
|
![]() |
![]() |