![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen godtfolk!
Da var vi kommet sånn ca halveis i denne arbeidsuka og dagen er allerede godt i gang hvor man er på sin tredje kaffekopp. En del som skal unnagjøres i dag og, så det blir en del arbeidsrelaterte telefoner i dag, så man skal ikke få mye ro i dag. En god dag ønskes dere alle ![]()
![]() |
#2 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trondheim!
Fått meg kaffi i koppen, og skal ha meg ein god frokost før det er avgårde på kontoret. Fekk rydda litt i flyttekaoset i går, så eg kunne faktisk sjå golvet i dag ![]() Ha ein fin dag alle saman! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Satser på at bussen er utstyrt med CATII idag, så den kommer seg trygt frem til holdeplassen på Storo her jeg står og blomstrer. Etter jobb blir det en skitur med en kamerat. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
For en morgen, våknet en time for sent og måtte hive på meg klærne, få håret i vater og komme meg ut døra..
Alle gode intensjoner om å trene før jobb i dag forsvant ut vinduet med en brukerfeil på vekkerklokka/mobilen.. Menmen, kom meg på jobb til stort sett riktig tid og har fått meg litt mat fra kantina. I går kveld slo den dårlige impulskontrollen inn og vips satt jeg og en kompis der med flybilletter og hotell i Dublin. Tatt i betraktning at vi bestilte såpass sent i forhold til St. Patricks day var ikke prisene horrible.. 3 laken med SAS for flybilettene og 2 300 per snute for hotell i 3 netter. DY hadde billetter en tusenlapp billigere, men ikke flighter på mandag og jeg har slutte å fly når jeg er fyllesjuk.. Radisson Blu St. Helen's Hotel litt utafor sentrum hadde kampanje på WIAS, så vi kunne ikke la den morroa passere. Så får vi heller leve med litt taxi kjøring til og fra sentrum! Så da er min første tur til Irland booket. En god dag til dere alle.
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down. - Toni Morrison Last edited by kekker; 11-01-2012 at 12:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Amatør
|
![]()
God morgen, litt småuggen etter en god del utepils i går kveld. Regner med at onsdagen skal gli greit forbi som de fleste onsdager, ikveld blir det ikke noe annet enn relaxing....
Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra KRS.
Idag fyller Bizflyer Jr 7 år. Skal si tida flyr! Dagen startet med pakker på senga, hvilket var great success, og etter skolen blir det han og 14 kompiser til feiring hos Leos Lekeland. Må bare bli bra det! Så det betyr at far skal være lekeonkel i et par svette timer etter jobb idag. Jaja. Moro blir det sikkert. Ha en fin dag, y'all! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Har sett bedre dager. Har ligger nede for telling med noe som jeg mener må være en mageinfeksjon siden søndag kveld. Siden ting fortsatt ikke har blitt noe særlig bedre får vi satse på at legen har noe klokt å si....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
|
![]()
Godere morgen, ja. Her glimter og buldrer det ute og dyra har allerede dannet en beskyttende sirkel rundt meg... Uvanlig med tordenvær i januar, og nå har vi allerede hatt to-tre omganger ...
Velvel - på tide å sparke igang Junior og Komme igang med dagens gjøremål. --- I am here: http://maps.google.com/maps?ll=34.280227,-84.134706 |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
Godt Nyttår og god ettermiddag,
Her bøtter det ned for øyeblikket , ikke mye som vitner om vinter nei bortsett fra mørketiden. Det er på tide å pakke ned "jukeboksen" og begi seg hjemover etter dagens økt. Årets første jobbtur i går til ABZ gikk greit,men utfordringer i Prosjektet tilsier en ekstra tur over sjøen også i neste uke. Før det skal den ukentlige turen over fjellet foretaes i morgen. Det ligger an til en "bevinget" tilværelse også i dette året. Ha en fortsatt fin vinterdag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Las Vegas. Her er det omtrent samme vær som det var igår og de fleste dagene før og etter. Sliter ganske heftig med å få bekreftet en 5 ukers bookingen på syden leilighet for moderen. Alt virket vel helt til jeg ringte hotellet ang bookingen, og de aldri hadde registeret noe bookingen. Da startet balletten med å ringe reiseselskapet i London.
Omforklaringer, bortforklaringer etc. "nei det er private residences", "vi har forsøkt å sende deg ankomst instruksjoner" osv osv. Alltid et nytt menneske som skal "ordne opp og komme tilbake". Reisen skulle gått på Tirsdag neste uke, og jeg har ringt frem og tilbake haver morgen før jobb i en uke nå. Men innser at jeg nok har tapt pengene og at jeg må forsøke å kjøpe en alternativ løsning. Har gitt meg deadline imorgen. Vel, vel det må være en første gang for alt. Men kjipt for moderen som har sett frem til ferie akkurat der. Ha en fin dag alle sammen...
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Giddy up fra Chicago. Flott vaer igjen i dag, men det skal visst endre seg i morgen. ENDELIG snoe! Flott tur til DC i finvaeret i gaar.
Kontordager resten av uka, herlig. Neste uke blir ett skikkelig reisemaraton med 11 flighter. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 9 | 01-10-2014 18:40 |
God onsdag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 11 | 19-12-2012 15:37 |
God Onsdag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 18 | 12-12-2012 17:19 |
God onsdag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 20 | 04-04-2012 17:20 |