![]() |
|
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Bare for ordens skyld, jeg jobber ikke i Epson eller firmaer som selger dette, jeg fant tilbudet i en folder på disken i en Elkjøp-butikk.
Dette er jo et klassisk eksempel på medgift, som tidligere ikke var tillatt. For meg er det helt greit at slike tilbud eksisterer, selv om jeg ikke skal kjøpe meg ny skriver. Men for noen som likevel har tenkt å kjøpe en ny, så kan man vel like gjerne ta med seg den flyturen på kjøpet? https://fly2europewithepson.eu/printers/norway NB! Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Denne "gratisturen" kan i prinsippet koste like mye som en vanlig billigbillett da en del av selskapene på lista har skyhøye fueltillegg som må betales av den reisende. (Enkelte billigbilletter har lavere avgifter så det spørs hva som gjelder her). Egentlig ganske på kanten i og med at flyselskapene er forpliktet til å oppgi bruttopris til forbruker, og enda en grunn til at man burde definere "billettpris til forbruker" som en pris inkl. alle tvangs-avgifter.
Man kan ikke reise hvorsomhelst: Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Men man kan fly med Swissair, da..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Veldig bra tilbud - da får man jo printer til å skrive ut boardingkortene
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Aftenposten skriver om innleide fly. | MartinL | Flyforum | 4 | 17-04-2008 13:35 |
"Travel Guru" skriver bok | The Ticketor | Flyforum | 0 | 02-11-2007 22:24 |
FR skriver til SAS-kunder | Jan | Flyforum | 26 | 25-05-2007 23:02 |
Tjomsland skriver igjen | GF1 | Flyforum | 6 | 13-07-2005 06:38 |