![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Etter at denne billettypen ble fjernet i 2009, gjeninnfører nå Widerøe studentbilletter for alle heltidsstudenter som ikke har fylt 32 år.
Det har vært stort engasjement rundt dette hos denne passasjerkategorien, og vi lytter og legger ut tilbudet igjen nå. https://www.wideroe.no/student/default.aspx? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Gjelder det på anbudsrutene også?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Ja, dette gjelder på ALLE Widerøes innlandsruter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
Så bra!!
Forholdsvis gode betingelser også, med tanke på endringer av billett. Ser på ruta TRD - OSY (Namsos) som jeg har flydd endel, er det en fast pris på 461, som gjelder for studenter, eller når det er ledige studentseter.. Husker ikke i farta hva bussen koster, men det er et par hundre kroner for studenter.. Da hadde jeg glatt tatt fly.. :-)
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Er det bare en viss tid fremover man kan booke disse? Finner ingenting i romjula..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Prøv igjen om litt. Vi har noen små innkjøriingsproblemer, men fra i morgen tidlig skal alt være oppdatert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Dette er kjempebra av Widerøe!
Rart ikke andre selskaper har gjort dette tidligere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Free Luigi
|
![]()
Trodde dere bestandig hadde hatt det? Aldri opplevd Widerøe som noe eksepsjonelt dyre å reise med, og jeg er nesten sikker på jeg har bestilt YOUTH billetter hver gang... må ha vært i en annen dimensjon
![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
YOUTH-billetter har de hatt lenge for alle under 26. Det nye er studentbilletter til og med 31 år (med studentbevis). YOUTH-billettene trenger du ikke være student for å kjøpe så lenge du er i rett aldersgruppe.
Forøvrig er ikke studentbillettene for alle heltidsstudenter under 32 år, kun for de som er fylt 26. Vi andre henvises til ungdomsbillett som før ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Free Luigi
|
![]()
AH! Takk, det klarer litt opp i det
![]()
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Er det noen spesiell grunn til at studentpriser ikke er tilgjenglig på utenlandsrutene? Tenker da spesielt på OSL-GOT, hvor jeg gjerne hadde fylt opp et sete i ny og ne
![]() Vanlige priser ligger som oftest rundt 2000 én vei, og da blir det som regel buss istedet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Og bussen bruker en time mindre og er billigere, men det er ikke poenget. Det finnes absolutt veldig gode alternativer til fly på den strekningen. Jeg liker å fly, men kan ikke si det samme om buss og tog. Så hadde gjerne betalt en del ekstra av og til og tatt fly istedet, men med de prisene som er blir det vanskelig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvis Widerøe kjøper SSJ100 - (Splittet fra ¨Widerøe kjøper jetfly¨) | TommyL | Småprat | 15 | 27-12-2016 20:23 |
SAS gjeninnfører bonuspoeng (for bedriftskontopersoner) i Norge i dag (26/2/13) | sirpjalle | Flyforum | 236 | 22-05-2013 17:57 |
Air Nostrum for Widerøe (var: Iberia flyr for Widerøe?) | putzmeister | Flyforum | 53 | 09-01-2013 20:15 |
AA gjeninnfører gratis alkohol på long-haul | Someone | Småprat | 4 | 19-01-2012 11:43 |
SWISS gjeninnfører gratis mat i M-klasse | CK | Flyforum | 9 | 27-04-2005 15:33 |