![]() |
|
|
![]() |
#1 |
Rcpilot
|
![]()
Hei !
Noen som er interisert i en 95 % strøken SAS pilotbag ? tror den er fra 60 tallet , kommer flere bilder ,men kameraet streika så det er kun dette jeg har av den ... Kom med bud ! Kikket inne i bagen , der lå det faktisk en Time-weight and measurement tabell fra SAS Last edited by oysteinh; 08-08-2011 at 21:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Helt rått! Hvor mye skulle du hatt for den?! Men kult du har en slik bag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Rcpilot
|
![]()
HMMM vanskelig å si , har rett og slett ikke noe å sikte etter eller noen utgangspunkt ...
Kom med bud så får vi se ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Er denne i stoff, skinn eller skai? Du nevner 95% strøken, er det noe som er ødelagt på den? Hadde gjerne sett at du kom med litt mer info så får jeg evt se hvor mye $$$ den er verdt. Absolutt interessert.
![]() |
#5 | |
Rcpilot
|
![]() Quote:
Den er i noe sort av stoff , virker stift og vanntett , alt er i orden med baggen , hemper/glidelås etc , kun det at det er noen bruksflekker og lignende , tar noen bilder i morra jeg så kan du se . Tilbake til prisen så er jeg veldig usikker , sikkert noen på dette forumet som har peiling ,men er ikke ute etter noe enormt bud .... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flysitter
|
![]()
kan dette være noe tilsvarende? http://www.sasmuseet.net/?page_id=25...&product_id=28
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Rcpilot
|
![]() Quote:
Den ser veldig ulik ut ,men er sikker i samme klasse kanskje litt penere den jeg selger Men denne på sas museet er jo en retro bag , altså en kopi , denne er jo Original og brukt av en flyger / flyvertinne på 60 tallet Last edited by oysteinh; 09-08-2011 at 09:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Higher than the whole original ticket? | Sundet81 | Reiseforum | 3 | 18-11-2014 23:36 |
1/400 modeller selges, alle med original eske | Lennart | Samlerhjørnet | 8 | 24-08-2013 20:54 |
Original modell fra 1919! | SE-SAM | Samlerhjørnet | 0 | 02-11-2009 20:29 |
Eastar Jet med noget original kabin... | Blubird | Bilder & foto | 4 | 17-06-2009 17:38 |