![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Dette har vart oppe foer og er heller ikke noe nytt at den skal gaa 4x ukentlig, det har vel den ligget inne med fra starten av, selv om Hangar forst har klart aa oppfatte det naa
![]() Uansett er det ikke behov for baaede SK og UA daglig i vinterhalvaaret. Markedet er rett og slett der ikke og ikke noe poeng aa fly med tap Last edited by Someone; 13-07-2011 at 18:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Jaja, hva kan man si? Hovmod står for fall er vel et velkjent ordtak som slår meg her.
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Det var da heller ikke noe nytt på noen måte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hmm.. jeg følger vel ikke så godt med, men hadde et klart inntrykk av at dette skulle bli et helårstilbud. Regner med at en del ikke-flynerd reisene også trodde dette.
Jeg hadde tenkt meg en helg i november, direkte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Gold
|
![]()
...og det bør neppe by på større problemer:
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
Det er heller ingen referanse til vinterprogrammet. Det er ikke vanlig i bransjen å forholde seg til mer enn ett trafikkprogram av gangen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
En luftig argurknyhet fra Hangar. Jeg kan ellers melde at Chicago vil oppleve forsinkelser til vinteren grunnet tidvis kraftige snøstormer, samt at greske flygeledere tenker å streike også i 2012.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det var vel kanskje poenget at den skal gå via Arlanda som var nytt?
Dvs ARN-OSL-EWR-OSL-ARN regner jeg med. Dette var ihvertfall nytt for meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
Quote:
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
SAS sa i intervjuer at det ville bli redusert til 3-5 avganger på vinterprogrammet.
Så det er ingen stor nyhet. Men det er sikkert ganske mange konspiratører som nå mener det er begynnelsen på slutten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
I refer the gentleman to the answer I gave some moments ago...
![]() Jeg må muligens bare lære meg når det er viktig å være presis i formuleringene og når det ikke er så nøye, for ellers er man vel konsiprasjonsteoretiker igjen... For ordens skyld: Jeg har for lenge siden fått med meg at man ikke skal fly daglig til vinteren og har ikke noe problem med det. Jeg kan likevel forstå at noen som leste den opprinnelige pressemeldingen i forbindelse med oppstarten ikke får dette med seg. Last edited by TOS; 13-07-2011 at 23:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Tviler på at Ola Dunk som kanskje reiser med fly 1 gang i året, i det hele tatt har peiling på, eller i det hele tatt bryr seg om SAS flyr daglig eller bare 4 ganger i uka til EWR
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Pussig at man i mange andre sammenhenger er så usedvanlig opptatte av at selskapene skal være presise i sine formuleringer, mens man andre ganger ikke klarer å se at det er et problem at man "glemmer" visse presiseringer. Nu vel, slik er vel verden.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Hvordan du ikke har fått dette med deg er derimot betenkelig da du som du sier er opptatt av luftfart og mer en gjenommsnittlig orientert. Dette har vært sagt fra SAS flere ganger, i flere pressekonferanser, og senest ved fremmelggelsen av resultat for første kvartal. Men for all del, det er sommer, suppe smaker godt. Spesielt laget på agurknyheter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS-rute til New York har ført til økte flypriser | kekker | Småprat | 4 | 23-09-2011 18:40 |
SAS EuroBonus-opptjening på Oslo-New York | FlightDeck | Reiseforum | 6 | 20-12-2010 15:07 |
SAS Oslo - New York | Convair | Reiseforum | 2 | 13-10-2010 12:54 |
SAS med ny rute Oslo-Bristol | OsloAirports | Flyforum | 4 | 27-10-2007 16:11 |
Skal SAS Braahens fly Oslo New York???? | fokkeren | Flyforum | 64 | 05-01-2007 02:11 |