Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 06-06-2011, 04:43   #1
Desk pilot
ScanFlyer Crusty

Desk pilot's Avatar

Default God mandag

God mandag morgen. Dette er tiiidlig for et B-menneske! Himmelen er blå og sola er i ferd med å komme seg opp bakom fjellene. Om ikke lenge kommer taxien som skal bringe meg bort til flyplassen og WF739. Ha en fin dag alle forumister.
Desk pilot is offline   Reply With Quote
Old 06-06-2011, 04:53   #2
LN-FHU
Superflyer

LN-FHU's Avatar

Default Re: God mandag

Go morgen fra Marriot Sky City ved HKIA

Hjemreise til Europa idag, men fortsatt en god stund til.Været er strålende og temp. er på behagelige 29+
Noen flypratere er vel såvidt jeg vet på HKIA nå og venter på boarding på sin 747 til FRA - Vel hjem til dem(Discus og Islending)

Ønsker alle sammen en strålende dag

Frode H.
LN-FHU is offline   Reply With Quote
Old 06-06-2011, 05:01   #3
Discus
ScanFlyer Inventory

Galley Slave
Global Moderator

Discus's Avatar

God morgen fra UA red carpet F-lounge paa VHHH aka Hong Kong Intnl. L. Hansen er litt sen inn saa det blir litt forsinket avreise. Man har faat bunkret opp med litt nykvernet kaffe og en boette med sjokoladeis saa her lider man ingen noed.

Ha en fin mandag!

Old 06-06-2011, 05:04   #4
Tommy777
ScanFlyer Mile High Club

Tommy777's Avatar

Flere flypratere her som skal nyte annen etage i dag, ja

God morgen fra Red Carpet Club HKG. Tok av rett foran Frode i gaar fra BKK. Saa den feite slasken takse bak en 320 fra Bangkok Airways naar vi raste nedover rullebanen.

Flott natt paa Grand Hyatt Hong Kong, hyggelig middag med utsikt over lyshowet.

Naa baerer det tilbake til Chicago non stop om ikke veldig lenge. Ikke oppgradering til F i dag siden fruen er paa betalt oekonomibillett, oppgradert til C, men businessetene paa loftet til United er mye bedre enn det Lufthansa har aa by paa i F for mine venner som reiser parallelt herfra, det teller liksom mer naar man skal pines i 14 timer+

God tur til alle!
Tommy777 is offline   Reply With Quote
Old 06-06-2011, 06:37   #5
Twin Otter
ScanFlyer Mile High Club

God morgen fra Stavanger. Natt har blitt til dag og man skal straks sette seg i bilen ut til jobb. Ha en god dag forumister!
Twin Otter is offline   Reply With Quote
Old 06-06-2011, 06:56   #6
sirpjalle
ScanFlyer Mile High Club

sirpjalle's Avatar

God morgen fra Forus!

Ny dag, nye muligheter. T-minus 11 dager, så er det ferie!

Men i mellomtiden er det nok å ta fatt i, så da er det bare å brette opp ermene.

Vel. Ha en fin dag forumister!
Old 06-06-2011, 06:58   #7
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

God morgen fra SAS Scandinavian Lounge på OSL. Litt lett frokost før LH tar meg til Munchen. Ha en fin dag
Someone is offline   Reply With Quote
Old 06-06-2011, 07:21   #8
TOS_EBG
ScanFlyer Silver

God morgen fra frokostloungen på Grønnåsen. Om litt kommer en taxi for å bringen meg ned til Langes for første etappe på veien til YUL. Veien går via OSL og EWR, første forsøk med SK 907 etter at den kom igang igjen, og AC Jazz med en CRJ på siste leg.

Optiontown sviktet, så da får man prøve å få SGS nede på Langnes til å legge inn en request på points upgrade, selv om C var nullet ut når jeg sjekket igår.
Old 06-06-2011, 07:31   #9
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

G'moorgen fra Mosjøen..! Her skinner solen .. noe overraskende etter all sytingen jeg har hørt om været i det siste. Og jeg som bestilte møkkavær som motvekt til de 40 varme vi har i ATL .. jaja

Tradisjonen tro er første 'load' på kaffetrakteren medbrakt Peet's, så de kollegene som kommer først får gleden av litt skikkelig kaffe. Breakfast With The Beatles er på radioen og livet er egentlig helt OK ... Skål!
Radar Station KGRV3
LN-MOW is online now   Reply With Quote
Old 06-06-2011, 08:23   #10
dc-8-63
Finn Erik Edvardsen

dc-8-63's Avatar

God morgen fra Kolbotn hvor klesvasken allerde er i gang, dagen byr en visning av hus på Solveien og Ulvøya før kursen settes mot Stavanger for resten av uken. Det ble en lang tur hjem i fra Seattle, A340en som skulle ta meg til Paris ble fløyet på bakfra av en gås under landing på SEATAC og bulken måtte godkjennes av Airbus før vi ta av (og jeg tror Pierre hos Airbus sov godt for det tok laaang tid å vekke han). Var imponert over at det dukket opp nytt Boardingkort på iPhonen mens vi takset inn på CDG samt en kode til å printe ut en Voucher for en middag - godt det er noen selskaper som tror på dette internettet
Old 06-06-2011, 08:45   #11
Polaris
Free Luigi

Ngh....morgen? Nghhh... Ngghh.... nnnnnnnnnn
Polaris is offline   Reply With Quote
Old 06-06-2011, 09:20   #12
kekker
Onkel reisende kekker

kekker's Avatar

Quote:
Originally Posted by Polaris View Post
Ngh....morgen? Nghhh... Ngghh.... nnnnnnnnnn
Good morning sunshine og god morgen til resten av banden!

Her på Jæren regner det plutselig katter og hunder, noe som i seg selv ikke er så overraskende, men regnet kommer ramlende rett ned og det derimot er mer av den uvanlige sorten. Her skal regnet komme sidelengs, ellers telles det visstnok ikke som regn.

Men i allefall, to arbeidsdager til på Jæren før jeg vender nesa østover og nordover igjen..

Ha en flott dag forumister.
Old 06-06-2011, 09:43   #13
Bizflyer
FinalCall.travel/no

Bizflyer's Avatar

God formiddag fra Krsand!

Mandager er vel den dagen i uken som har dårligst rykte!! Men vi får prøve å kommer gjennom den.

Regnet begynte å plaske ned på vei til jobb i dag morges. Så for en gangs skyld var det strålende vær i helgen, og så kom regnet når man skulle på jobb. Perfekt egentlig. Helgen har stort sett vært tilbragt i skjærgården. Plutselig ble det sommer, så det var deilig å få utnyttet dagene.

Her blir det en travel uke med bare onsdag kveld fri. Godt det bare er 11 dager igjen til ferie!

Ha en fin dag y'all!

BF

There is only one way of flying! In Businessclass Åff kårs!
Bizflyer is offline   Reply With Quote
Old 06-06-2011, 10:51   #14
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Oppdaget plutselig at det ligger an til bankstreik! Da får jeg vel forte meg ned til banken med noen Obama-pesos så jeg har til mat de nærmeste dagene ..
Radar Station KGRV3
LN-MOW is online now   Reply With Quote
Old 06-06-2011, 13:44   #15
Bizflyer
FinalCall.travel/no

Bizflyer's Avatar

Quote:
Originally Posted by LN-MOW View Post
Oppdaget plutselig at det ligger an til bankstreik! Da får jeg vel forte meg ned til banken med noen Obama-pesos så jeg har til mat de nærmeste dagene ..
Blir det bankstreik vedder jeg på at det blir tvungen lønnsnemd innen arbeidsdagens slutt i morgen!

There is only one way of flying! In Businessclass Åff kårs!
Bizflyer is offline   Reply With Quote
Old 06-06-2011, 12:32   #16
TOS_EBG
ScanFlyer Silver

Hmmm, sitter inne i SK 907 på OSL og ser at det regner utenfor. Vi måtte tilbake til gate fordi en av de fem flight computers ikke lot seg fikse med en reset mens vi takset. Det begynner å spøke for connection på EWR, så det kan bli venting til sen kveld før man kommer til YUL.

Svensker foran i cockpit idag, men det ser ikke ut til at svenskelnappen virket. :-) New info tikker inn på mobilen med 15 minutters tillegg hver gang, nå 12:45.

Snag i Roma forrige søndag, og igjen idag....må finne ut hvor jeg har mista mojo'en.

Så fikk vi beskjed om at de skal kjøre en test som tar 45min, så nå blir det cocktail servering. (og så har vi en Kongelig Høyhet med oss foran).
Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Last edited by TOS_EBG; 06-06-2011 at 12:41.
TOS_EBG is offline   Reply With Quote
Old 06-06-2011, 13:35   #17
kekker
Onkel reisende kekker

kekker's Avatar

Quote:
Originally Posted by TOS_EBG View Post
Hmmm, sitter inne i SK 907 på OSL og ser at det regner utenfor. Vi måtte tilbake til gate fordi en av de fem flight computers ikke lot seg fikse med en reset mens vi takset. Det begynner å spøke for connection på EWR, så det kan bli venting til sen kveld før man kommer til YUL.

Svensker foran i cockpit idag, men det ser ikke ut til at svenskelnappen virket. :-) New info tikker inn på mobilen med 15 minutters tillegg hver gang, nå 12:45.

Snag i Roma forrige søndag, og igjen idag....må finne ut hvor jeg har mista mojo'en.

Så fikk vi beskjed om at de skal kjøre en test som tar 45min, så nå blir det cocktail servering. (og så har vi en Kongelig Høyhet med oss foran).
Slikt som kan skje den beste, det morsomste jeg fikk ut av dette var at du hadde mista Mojitoen din i kampens hete..
Men du får lete etter Mojoen, mens du drikker mojito med de kongelige!

For øyeblikket er ny tid 13:30..
Old 06-06-2011, 13:38   #18
TOS_EBG
ScanFlyer Silver

14:10 og optimistisk kaptein.

Old 07-06-2011, 01:36   #19
TOS_EBG
ScanFlyer Silver

Quote:
Originally Posted by TOS_EBG View Post
14:10 og optimistisk kaptein.

God kveld fra RCCEWR Terminal A.

Landa 16:15 på EWR, men såklart måtte vi vente 30 minutter på gate og immigration var på backup løsning... Mette-Marit med følge kom seg av først dog.

Nå er det AC 7745 til YUL 20:40 og ankomst ca. 5 timer etter opprinnelig plan, men man kommer da frem samme dag. Så får man se hvordan Intercontinental Montreal vil behandle meg frem til torsdag.
Old 06-06-2011, 14:10   #20
Martin
ScanFlyer Mile High Club

Global Moderator

Martin's Avatar

Bankstreik bekymrer meg ikke. Leste på nettet at man fortsatt kan bruke kortet i utlandet, så da blir det lettere for meg å spare penger fram til torsdag når jeg skal utenlands

God mandag fra Maura. Her har man sovet lenge, og nettopp spist et par speilede egg. FedEx får klare seg selv i dag - og de neste to ukene, for nå er det ferie!! Fortsatt T-3 til avreise, så dagene vil gå med til litt sårt tiltrengt rydding, før det blir BA763 på torsdag.

God mandag ønskes
Martin is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules