![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Har blitt noen turer til Gardermoen i løpet av februar.Det har vært ganske
mye varierende vær.Alt fra sol og -18 til snø og regn! Kommer noen bilder her tatt på litt forskjellige plasser rundt OSL. Endelig et ikke så halvgalt bilde av et med "blink" på ryggen. ![]() Denne maskinen treffer jeg nesten vær gang jeg er der ![]() Frossen engelsk dame på vei inn i........... ![]() dusjen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Her er den jeg skulle ta bilde av denne dagen ![]() ![]() Ja,denne har dere vel sett før denne uken.. ![]() ![]() Det her var en jeg ikke hadde fra tidligere ![]() Tok denne noen sekunder etter at Putte tok`n på andre siden av veien ![]() Lenge siden jeg har sett denne ![]() ![]() ![]() ![]() Kommer mer..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
her
![]() ![]() ![]() ![]() siste landing før banen blir "kostet" ![]() Overaskende besøk ![]() Årets første PIA bilde på meg ![]() ![]() ![]() Fly med all wheel drive??!!! ![]() ![]() En liten stund så trodde jeg på at Red Bull gir deg vinger.Toby Allen gikk og suttet på en Red Bull når elgen kom,og jeg trodde med en gang at det her var vår danske venn med elgen i hælene...... ![]() men det var den her ![]() Det var det jeg hadde denne gangen,og håper at mars kan bli en fin måned med mange turer på Gardermoen med maaaaange fly og bilder. Vidar |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Lurker
|
![]()
Veldig flotte bildet det her! Likte spesielt godt korean de-ice og thrusting på banen! Og hvem kan vel motstå snutebilder av B752? :P
Last edited by Bacardi; 28-02-2011 at 22:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Utrolig flotte bilder dette her. Skarpe og fine alle sammen! Godt jobbet
![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Så fine bilder!
Annerledes en dusinbildene her. Koreaner i dusjen var ekstra fint og informativt. Litt snau crop, litt mer luft rundt flyene, kanskje? Liker å se litt "miljø". |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Flott serie Vidar, dette var ikke ille tross været. Vi får satse på litt mindre snø og bedre vær snart
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Bra med noen nye vinkler! Kjempeflotte bilder!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Nu går alt så meget bedre. Må jeg si at De virkelig har gitt av Dem selv. Utrolig phlott serie med mye variasjoner. Takk skal De ha og ha en fortsatt nydelig aften. På gjensyn.
![]() |
#9 |
The Heraklion Spotter :)
|
![]()
Supert Vidar ! har ikke fått kommet gjennom haugen min ennå, men kommer vel kansje noen, dog ikke så bra som dine.
TK P.S syntes jeg så en ford ex. et annet sted ute på nett her også ![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Digge digg Dickens
![]() Veldig flott bevis på at også Sony produserer bra kameraer/objektiver. Spesielt tøft og magisk er 747'n som dundrer nedover rullebanen for deretter i lufta bli forvandlet til en 757 ![]() ![]()
![]() |
#11 |
PROFIL IKKE AKTIV
|
![]()
Fy Faen her var mye fint, ikke ett eneste bilde jeg kan si noe negativt om, dette var virkeligt flott Vidar !!!
du ville aldri se meg komme opp i så høy fart at jeg kunne lage en sky av snø som koreanern gjorde, hehe MVH Torben |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Her var det svært mye lekkert, likte spesielt Estinia maskinen
![]()
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Takk for mange rosende ord!
Vidar |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Flotte bilder :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Se der ja.Nå har du funnet igjen passordet.Det er bra,Inger.
Du får prøve å komme i morgen,så du får bilder av Hong Kong maskinen,siden Koreaneren lurte oss på tirsdag. Vidar |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Fin bildeserie, likte spesielt den britiske Hercen og Spartanen. Som Wig-wag sier så syns også jeg at du cropper litt vel nært, det er vel en smakssak, men syns det ser bedre ut hvis du gir flyene litt plass å "fly inn i".
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Gjør noe mer ut av det | putzmeister | Bilder & foto | 11 | 22-05-2011 22:50 |
Formasjonsflying over Nederland og noe mer etter hvert | LN-KGL | TripReports | 12 | 14-08-2010 12:55 |
Bodø, noe mer en Luftfartsmuseumet ? | sail4fun | Flyforum | 13 | 27-08-2009 10:45 |
Fire utsendte i England - noe fra bilder fra North Weald og Duxford | LN-KGL | Flyforum | 9 | 30-04-2007 19:46 |
Enda noe mer spennende å se på på OSL i sommer | tosfreight | Flyforum | 7 | 09-06-2005 22:02 |