![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Bildene er ikke av den beste kvaliteten bestandig, men motivene er ikke helt dagligdagse på Osl. Fjoråret bar mange og gode frukter for et sultent fotoblikk og her har jeg valgt ut noen av dem. Har bevist prøvd å unnga bilder av fly som andre har lagt ut i sine årsrevyer. God fornøyelse.
![]() Et tappert forsøk på flyfrakt fra Osl endte med drømmen, her forlater de oss og det skulle vise seg at de ikke komm tilbake. ![]() Skulle gjerne sett Sterling igang for fult igjen. ![]() AF var innom med A321 ![]() Denne vakkre A321 kom fra Bardufoss ![]() Tåka på rygge sendte disse to til Osl ![]() Kamera er etterhvert blitt fast inventar i bilen, og takk for det ![]() Det er stadig noen overraskelser utenfor GA terminalen ![]() En noe anneledes DAT på Osl, vanligvis trafikkeres den med ATR ![]() Laaang 757-300, jatakk hver dag takk. ![]() Tidlig en morgen kom denne IL96-F400 ![]() Askefast ble et nytt begrep for oss, til stor jubel for flyspotterne rundt Osl ![]() Store SAS fly blir vel oftere å se etterhvert. ![]() ![]() Disse flyene brakte med seg en historisk strek på kartet i Barentshavet. ![]() ![]() ![]() Enda en DAT, noen som kjenner seg igjenn? ![]() Ren lykke.. ![]() Kalitta var flere ganger innom, men stort sett med hvite 747 F ![]() Fortsettelse følger
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]() ![]() ![]() Dette var før fredsprisen ble utdelt ![]() Airbus A310 er en av mine favoritter ![]() Thai kom innom med 747 flere ganger ![]() Noen dager senere... ![]() ![]() Det var noen sommerfly ![]() ![]() ![]() ![]() En stor oplevelse for meg var å fa ta del i flydåpen på mill. ![]() Nesten så Cato måtte bøte med livet da denne kom. ![]() Fortsatt før fredsprisen ble delt ut... ![]() Denne hentet hjelpesendinger til Pakistan. ![]() En mye omtalt "hybrid" ![]() ![]() ![]() PIA med riktig flytype. ![]() ![]() Avslutter med PIA 777-300 for Boeing frelste. Håper dette falt i smak, fortsatt godt nyttår
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
2010 var et utrolig morsomt flyår. Du verden hvor irriterende det var når godbitene kom og jeg var innelåst på jobben. Med store forhåpninger om at 2011 vil bli enda bedre.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Her var det mye flotte bilder
![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Her var det utrolig mye snadder! konge bilder stein!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hvis jeg sier at jeg har fanget 2% av disse,er det et saftig understatement
![]() Masse flott,Stein. Du husker det neppe, men min første "seriøse" spottertur og første opptreden på spotterplattformen var faktisk da Arkia'en var der 5 april. Husker så vidt en kar med caps og Canonutstyr som stod i hjørnet av plattformen samt en kar med norlandsdialekt..Skjønte jo etter hvert at det var deg og Mr.Grindstein ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
JA; dette falt absolutt i smak! Utrolig mye interessant !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Takker for minnene Stein, litt av ett år vi har hatt bak oss.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Takk for gode bilder
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Spennende serie med kvalitet! Og du har virkelig fått med deg mye!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Her var det mye variert snadder.
Knallbra! Vidar |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Veldig bra oppsummering av 2010.
![]()
![]() |
#13 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Utrolig hva som har kommet til OSL som jeg IKKE har fått med meg! Fantastisk sjeldne bilder du viser her Stein. Creds!!
![]() |
#14 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Fantastisk! Du burde fått refleksjakke med navneskilt og Avinor-logo på ryggen Stein, du er jo OSL`s ubestridte konge og OSL`s helt uoffisielle fotograf...!
hei å hå H
![]() |
#15 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Takker for svært hyggelige tilbakemeldinger. Året 2010 ble et innholdsrikt spotteår og mange nye bekjentskaper rundt Osl ble ettablert. Svært mange hyggelige turer rundt flyplassen med likesinnede ble det, og jeg regner vel med at 2011 blir minst like hyggelig.
![]()
![]() |
#16 |
Canonskytter
|
![]()
Ser ut til at 2010 var et veldig vellykket år for dere OSL spottere!
![]() Fine bilder!
![]() |
#17 |
The Heraklion Spotter :)
|
![]()
Mange jeg skulle likt å hatt på brikka her ja
![]() Burde bytte nav du putz, "Kongen av OSL" hadde passet bra. TK
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Min flyfoto kavalkade 2014. | jarud | Bilder & foto | 9 | 05-01-2015 21:21 |
Dreamliner kavalkade på OSL | putzmeister | Bilder & foto | 3 | 29-10-2013 22:49 |
Bilder - 2010 - Kavalkade | viking1965 | Bilder & foto | 13 | 06-01-2011 21:17 |
Boeing 757 kavalkade | VC-10 | Bilder & foto | 24 | 12-04-2010 12:08 |
Militær Kavalkade | SE-DYD | Bilder & foto | 19 | 02-08-2007 11:13 |