![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Først noen timer på jobb før jeg sammen med noen kunder reiser med DFDS til København i ettermiddag. I morgen blir det noen timer på Kastrup (alene) før det blir nytt flyselskap på listen... Ha en bedre fredag og enda bedre start på helgen...
![]() CK! Kos deg med pappafri - noe du nok snart kommer til å kalle alt annet enn fri... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Alta.
Regn i luften her oppe i dag. Ser ut til å bli en grå og trist dag. Ellers står innkjøp av ny sykkel på programmet i dag. Rammen knakk i to på den andre sykkelen i går, så da må ny investeres. Heldigvis var det livsstidsgaranti på gamle rammen, så jeg regner med at jeg får noe erstattet fra DBS. (Blir litt spennende å se hva de tilbyr siden sykkelen er 10 år gammel.) Irriterende greier med rammebrudd. Det er andre sykkelen jeg opplever at rammen knekker på.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
siste dag på jobben på fire uker - fra og med klokken 16 i dag er jeg heldagspappa (hvem sa noe om fri, EB??) frem til 18. september. Det blir moro!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Escaping the blue box
|
![]()
Hehe, jeg tok ut noen feriedager før og går rett på langfri etter, så min pappaperm er på nesten seks uker, CK! Præhæ! Men kos deg! Det er ganske digg å ha litt far-og-barn-tid for seg selv!
![]() God helg til alle sammen, forresten.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Min pappaperm var ikke mindre enn på 41 uker totalt. Vi var i den meget gunstige situasjonen at min frue studerte når vi fikk barn. Da kunne jeg ta ut 29 ukers pappaperm. I tillegg fikk vi 5 uker ekstra på grunn av tvillinger, to uker med lønn fra arbeidsgiver (noen fordeler må en ha som statsansatt). Pluss 5 ukers ferie, så ble det totalt 41 uker. Det er supergunstig å få barn når mor studerer og far er i jobb, så det er noe som kan anbefales. Og enda mere gunstig er det med tvillinger som også kan anbefales på det sterkeste.
![]() Det var herlig å kunne være hjemme med de små så lenge, så gled deg til de ukene du har CK.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God fredag fra Bergen også !
Overskyet og noe yr av og til her i dag ! Skal snart på jobb nå. Har jobbet seinvakt hele uken. Så blir det langhelg, og da går turen til sogn. Tar med et foto fra forrige lørdag, tatt på Flesland. Astreaus kom med en 737-300, i FlyBe farger... Herlig med noe nytt av og til ! God helg ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyklapper
|
![]()
Da er jeg paa vei over sundet igjen .. skal jobbe Tristar foer jeg setter meg paa flyet tilbake til ATL. Airbuss 321 igjen ... greit nok. USAirways er ikke akkurat droemmeselskapet, men det finnes verre ..
Neste uke byr paa ny tur, og to nye flytyper! MD95 og Brassejet! Gleder meg, spesielt til foerstnevnte!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad fredag morgen | EB | Flyforum | 22 | 10-07-2009 20:56 |
Glad fredag morgen... | EB | Flyforum | 2 | 29-12-2006 22:58 |
Glad fredag morgen... | EB | Flyforum | 4 | 26-05-2006 12:17 |
Glad fredag morgen... | EB | Flyforum | 9 | 05-05-2006 12:16 |