![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
Join Date: May 2007
Posts: 258
|
![]()
Hva er disse forbedringene på A 320. Ser på cockpit / utvendig på disse flyene så er det ikke mye som er forandret. (feks et fly fra år 2004 og et fra 2010)
Ps.....er ikke noe Boeing eller Airbus fan , bare lurer hva disse forbedringene er . |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Nov 2007
Posts: 3,838
|
![]()
Alltid greit å linke til en kilde/artikkel når man starter en tråd... Mye penger går med til forskning, og blandt annet er det snakk om at A320 skal få nye motorer i 2015.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: Utflyttet
Posts: 7,800
|
![]()
Ikke uvanlig at dette gjøres gjennom livet til de fleste fly som selger bra. Små endringer på motorer, vortex-generators osv utgjør veldig store summer spart i fuel pr år.
Vet ikke hva det er snakk om på A320, men vil anta det er mye det samme som 737 og 777. Finpuss av et allerede bra design Her er kilden http://www.tu.no/motor/article259997.ece Last edited by Dag Viking; 22-09-2010 at 12:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Airbus 320 Prestige | ENGM 911 | Småprat | 7 | 06-02-2017 22:57 |
Køen koster 100 millioner | Hickok | Flyforum | 5 | 24-06-2009 16:33 |
Airbus med fraktutgave av 320 | Someone | Flyforum | 4 | 08-04-2008 00:43 |
Airbus oeker 320-produksjonen | LN-MOW | Flyforum | 7 | 21-11-2006 17:24 |