![]() |
|
|
![]() |
#1 | |
Air Traffic Controller
|
![]()
Fant følgende artikkel i dagens papirutgave av Harstad Tidende:
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
25mill fordelt på 3 fly.....det er ikke lenge det holder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Gudbedre. Trodde virkelig at vi skulle slippe å høre mer om dette tullet. Amatøropplegg fra a til å, og kommer aldri i lufta. Sann mine ord. Igjen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Air Traffic Controller
|
![]()
...og forumistene er optimistiske som vanlig. Er det ikke bra at noen tar initiativ til å gjøre noe med et elendig rutetilbud? Det er jo ingen andre som gjør noe. Alle de andre selskapene, sitter jo bare på gjerdet.
Det er ikke noe problem å komme seg til Oslo fra f.eks. Evenes. 8 avganger daglig. Men skal du noen andre plasser, blir det fort verre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
Det kan jo være en grunn til at de andre ikke gjør noe med det. Som at det ikke er lønsomt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Air Traffic Controller
|
![]()
Sjansen for at de kommer seg på vingene, er nok ikke så stor. Men den er der. Og om de klarer det, må de selvsagt ha lykke til.
Ikke marked for det? Hvorfor flyr Widerøe på Evenes da? Før Widerøe etablerte seg på Evenes, fløy SAS daglige direkteruter til Værnes, med Fokker 50. Hvorfor gjorde de det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Newcomer
|
![]()
Besserwisserene slår til igjen, for en tid siden ble ikke DY levnet altformye sjanse i konkurranse med en operatør som var alle andre totalt overlegen i det meste, historien forteller noe annet. Merkelig at initiativ som medfører bedre tilbud til folket slaktes så til de grader av enkelte 'eksperter' på forumet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
<mod>
Skal vi gjøre det sånn at vi skyter løs på saken og ikke på motparten? Respekter andres meninger, uansett om de er litt kontroversielle eller ikke. Slå heller tilbake med argumenter om saken, ikke gå løs på personen. Og ikke minst, respekter initiativet og personene bak North Express selv om du mener selskapet ikke har livets rett! </mod>
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Det å være skeptisk til en ting er ikke det samme som å være negativ. Ja, jeg har ikke tro på prosjektet, men det er ikke det samme som at jeg ønsker at de ikke lykkes. Men når jeg leser det som har kommet frem offentlig så synes jeg det ser tynt ut, men overask meg gjerne positivt
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
North Express | catocontrol | Flyforum | 46 | 06-10-2010 12:54 |
North Express gir opp | PhilipNH | Flyforum | 1 | 03-08-2010 20:41 |
Troms fylke støtter North Express | CK | Flyforum | 1 | 01-07-2010 11:46 |