![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Location: Drammen
Posts: 5,329
|
![]()
__________________
"You cannot call yourself a petrolhead until you've owned an Alfa Romeo" - Jeremy Clarkson |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 25,384
|
![]()
Det er da ikke bare to toaletter på SAS sin langdistansefly!!! Men snakker vi charter med 737-800 så er det vel en annen sak!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Oct 2004
Location: ENBR/BGO
Posts: 1,882
|
![]()
Trodde det alt var ett eget toalett for de ansatte på A340, la merke til at helt foran bak cockpit seksjonen var det et toalett som ble brukt av pilotene og kabinbetjeningen. Men store deler av flighten var forhenget trekt for, og skilt med Crew only hengt opp.
I tillegg er det jo en enslig do helt bak i A330/340, som nok blir lite brukt av pax, da det er 4 eller 6 doer foran dør no.3 som mye flere av Economy klasse bruker.
__________________
Upcoming Flights: |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 25,384
|
![]()
Men SAS har også flere seter enn 186 på sine A330/340 - så dette må være charterflyvninger...(...og er det trøndere blant passasjerene så skjønner jeg jo kravet til crewet!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Oct 2004
Location: ENBR/BGO
Posts: 1,882
|
![]()
LOL at EB
![]() ![]()
__________________
Upcoming Flights: |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: NO
Posts: 10,014
|
![]()
-800 Toalett situasjonen er det vel det dreier seg om , og ver vel helt klart et verneombuds tema. De flyene er jo -DOM, men benyttes jo på VEEEldig lange charter operasjoner.
Detter er jo gammelt nytt her på forumet ![]() Har vel sett noe om at det er vurdert å bygge om/montere et 3dje toalett så er vel spørrsmålet om den skal være reservert crew ? , |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Deleted user
Join Date: Sep 2004
Posts: 865
|
![]()
Hvilken rute er den lengste disse brukes på?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: NO
Posts: 10,014
|
![]()
Uten å kunne konfirmere det så mener jeg å huske at fruen har fløyet
OSL-MMX-TFS t/r og OSL-MMX-Azorene(?) med -800 |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,287
|
![]()
Och Egypten, Syrien, Libanon, Iran flygs väl regelbundet med -800
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Sep 2004
Posts: 4,660
|
![]()
Er ikke det ganske lange strekninger for 179 passasjerseter og 6 crew + evt babyer ombord? Vil ikke ha sete på de bakerste radene hvor det sikkert er kø konstant....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Stavanger
Posts: 3,778
|
![]()
<humre> Historien gjentar seg! </humre>
![]()
__________________
Upcoming: TRD-OSL |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Sep 2004
Posts: 4,660
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Deleted user
Join Date: Sep 2004
Posts: 865
|
![]()
Hvor stiller folk seg i denne saken?
Kunne vært moro å vite med tanke på alle forskjellige point of views.. Edit: ny info.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Stavanger
Posts: 3,778
|
![]() Quote:
__________________
Upcoming: TRD-OSL |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 25,384
|
![]()
Jeg tror jeg støtter crewet!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banned
Join Date: Sep 2004
Posts: 676
|
![]()
Hvordan er dette praktisert hos andre store selskaper ute i verden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 25,384
|
![]()
Er ikke sikker på flyselskap...men både restauranter og hoteller har i allefall både egne toalett og ofte garderober for personalet!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Posts: 5,483
|
![]()
179 seteren blir også brukt OSL-PDL (er bare RRU som kan fly dit så vidt jeg vet)
__________________
“I always wonder why birds stay in the same place when they can fly anywhere on earth. Then I ask myself the same question.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Sep 2004
Posts: 4,660
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: NO
Posts: 10,014
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Bestille hos sas.no, poeng hos Aegean | hifiman | Reiseforum | 4 | 23-06-2014 17:10 |
Hvorfor billigere hos Travelink enn hos SAS? | hifiman | Småprat | 14 | 20-04-2013 08:58 |
Razzia hos SAS | nutcase | Flyforum | 11 | 11-09-2010 11:43 |
Gebyr hos SAS - og ikke hos Norwegian .. | atck | Flyforum | 5 | 05-11-2009 15:47 |
Salg hos SAS | sukram | Reiseforum | 19 | 10-03-2009 12:01 |