![]() |
|
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Så nyhetsvarsel om at et Widerøe fly har landet med en motor nå, noen som har noen info?
Edit: http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/...e-3186651.html Quote:
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Oct 2004
|
![]()
Kommer oppdatering på Nyhetskanalen kl12
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hørtes det rett etter jeg skrev posten
![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Airborne
|
![]()
Så denne komme over Bodø og lande på 25, med motor 1 i feather. Noen blålys her og der, men null dramatikk over landingen. Etter det jeg har hørt var det et low oil pressure lys som gjorde at de stengte ned motoren, og landet med den andre.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hvilket individ var det?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
For tredje gang på ett døgn ble et Widerøe-fly tvunget til å nødlande.
http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nordland/1.7088935 Men dette var ikke det samme flyet.
![]() |
#9 |
Free Luigi
|
![]()
Enn i alle dager, stakkars Widerøe...! Drita kjipt med slik omtale i disse tider. Utrolig merkelig at slikt skal skje NÅ, på så kort tid. Jeg har ingen problemer med å se at det faktisk er "shit happens" - tilfeller, og det er jo ikke noe dramatikk i det. Men det må sies å være utrolig tilfeldig at alt skjer NÅ, og med så korte mellomrom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Det er ikke tilfeldig. Feilen ble ikke utbedret første gang. Det skulle vært SAS ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Free Luigi
|
![]()
Såvidt jeg har forstått er det rutine for pilotene å takle slike feil, altså: ingen dramatikk
![]() Hvorfor skulle det vært SAS, om eg tør spørgja? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Det var vel i betydningen "det skulle vært interessant å se hva avisene hadde skrevet og hvor store oppslag det hadde blitt om det var SAS"
...?
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]() Quote:
Spøk til side , media lever sin egen verden og tar tak i saker der og da. Alle store norske aktører har fått sitt over tid av media. Noe fortjent og noe ikke fortjent. Hvem husker vel ikke for noen tiår tilbake da Spantax var i medienes søkelys. Det ble til og med underholdning på TV av det. Før det var det Braathens SAFE. Det er noe med luftfart som opptar oss alle til enhver tid. Andre bransjer "slipper" lett unna. kanskje media skal se seg rundt noe hva som skjer andre plasser. Da regner jeg ikke med jernbanen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Widerøe landet på taxebanen på Bodø lufthavn | Journal | Flyforum | 12 | 25-06-2015 13:52 |
02MAR2010: Widerøe fra ENSG til Førde landet i Bergen etter feil | seilfly | Flyforum | 1 | 02-03-2010 23:17 |
DHC 8 fra Widerøe landet med kun en' motor i Bodø | salmon-air | Flyforum | 10 | 15-03-2007 00:11 |
Atlas Air 747F landet på Sturup etter brann i en motor | LN-KGL | Flyforum | 0 | 03-07-2006 10:58 |
Landet med en motor på Værnes. | N-3PB | Flyforum | 1 | 30-12-2005 03:19 |