![]() |
|
|
![]() |
#1 |
Guest
Posts: n/a
|
![]()
ENGM RAMP informerer om at SweFly er tilbake på OSL i morgen med to F50 + 1 Cessna Caravan 208 som skal frakte kofferter og annet tilbake til Sverige.......
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,074
|
![]()
Er det derfor de legger ned innenriksruten i Sverige? For å fly tilslutningsfly til Skavsta!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Sep 2004
Posts: 3,619
|
![]()
hehe. Dette må vel tyde på 2 ting.
1. Det er stor pågang av Norskpakistanere som vil reise med Swefly til Lahore, slik at EN F50 ikke er nok til matetrafikk. 2. De har på noen uker nå funnet ut at disse faktisk fyller bagasjekvoten og vel så det ![]() Så er det jo det store millionspørsmålet. Hvor lenge kan det være økonomi i å mate med 2 x F50 + en Caravan til bagasjen? Om de fløy hele veien Oslo - Lahore med sin 767 og matet andre veien, så skal man ikke se bort fra at dette hadde passet bedre med tanke på hvor denne kundegruppen i all hovedsak bor i Skandinavia. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Sep 2004
Location: Oppegård
Posts: 1,729
|
![]()
Er jo helt idiotisk at de fly fra Sverige,for det bor vel langt flere pakistanere i Norge og Danmar?!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,507
|
![]()
Geografisk blir det jo feil aa fly Stockholm-Oslo-Lahore, men det er kanskje noe de vil vurdere naar de faar oversikt over kundebasen ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 25,382
|
![]()
Eget bagasjefly...den var ny!!! Hvorfor ikke la B767`n starte i Oslo?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,391
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Posts: 7,478
|
![]()
Ha också i baktanken att dom har anslutningsflyg från Luton också. England har en större Pakistansk befolkning och det vore väl mer logiskt att i såfall skicka 767:an dit som var det ursprungliga tanken om jag kommer ihåg rätt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: Oct 2004
Posts: 122
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Sep 2004
Posts: 396
|
![]()
Det ville ihvertfall være fornuftig å sende større materiell til OSL enn å fly 3 fly for å klare unna en flight.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,507
|
![]()
Vel - man tager hva man haver ... Swefly har begrensede ressurser.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Jan 2005
Posts: 4,745
|
![]()
Ser på rutetabellen deres at det blir daglige forbindelser fra vinteren fra Oslo via skavsta til både Lahore og Bangkok.
Er det flåteutvidelse på gang?
__________________
Lufta er for alle! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Posts: 7,478
|
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Jan 2005
Posts: 4,745
|
![]()
bedre?
__________________
Lufta er for alle! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Posts: 7,478
|
![]() ![]() ![]() Ta mitt inlägg med lite ironi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,605
|
![]() Quote:
![]() Tror ikke det er noen hos oss som har fått noe informasjon om det. Vet ikke hva som er være. Kaoset som oppstår med 2 F50 eller kaoset mann må regne med om vi får en B767 i stedet. hmmm.... Ja ja, kan være artig også da ![]() Laurenz |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ÜberScanFlyer
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,981
|
![]()
Jeg leste ikke denne tråden før nå, men da fikk jeg jo forklaringen på det snurrige fenomenet jeg så på GM i sted (og da mener jeg ikke den endeløse rekken med mørke BMWer og Merce C-klasse som trillet ut fra korttidsparkeringen da jeg kom)... Gikk imidlertid glipp av Caravanen. Den ene 50en startet opp rett etter at vi kom dit, så Caravanen var vel godt i gang med turen på det tidspunktet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Location: Drammen
Posts: 5,329
|
![]() Quote:
Hvordan er egentlig praksis på bagasjen på disse avgangene? Det må da koste PIA (og ikke minst SweFly) vanvittige summer årlig med de bagasjemengdene hvis ikke de tar godt betalt for overvekten.
__________________
"You cannot call yourself a petrolhead until you've owned an Alfa Romeo" - Jeremy Clarkson |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Återuppståndelse av SweFly | Savipix | Flyforum | 8 | 16-11-2005 13:00 |
SweFly på OSL i dag | CK | Flyforum | 12 | 05-09-2005 12:53 |
SweFly | HMWK | Flyforum | 25 | 08-08-2005 09:10 |
Swefly OSL-BKK NYO-BKK från 8 dec 2005 | Per | Flyforum | 4 | 12-04-2005 16:26 |
SWEFLY nå også med OSL-STO som feeder til STO-LHE ruten | LN-HAT | Flyforum | 28 | 09-03-2005 06:41 |