![]() |
|
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
OK - jeg ligger seks timer bak, men det skal nok bli helg her også!
-1 og klart i skrivende stund, 'Music For Headphones' på radioen og i dag er det 34 år siden Prudence's live avskjedsalbum ble spilt inn ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra fra MJF. -3 grader og regn, så litt usikker på hva Fredagen vil bringe. Dagens første kopp kaffe intas i fred og ro før det braker løs. Ha en fin dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger!
Skulle sove lenge og avspassere i dag i og med at jeg har en formiddagstime på SUS! Men slik gikk det ikke. Jeg har vakt, og selvfølgelig måtte de ringe i dag ![]() Vel, ha en bedre start på dagen enn meg. ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad fredag morgen... Ble 17 timers arbeidsdag i går og dagen i dag blir nok like laaang - men det nærmer seg jul og ikke minst ferie. Hovedstaden er på sitt mørkeste - men heldigvis er det ganske mildt.
Ha en flott avsluttning på uken og en god start på helgen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Dagen startet med lussekatter og pepperkaker i barnehagen litt før 8, med Prinsessen først i Luciatoget (LITT stolt far, kanskje?) og fortsetter med laptoppen på hjemmekontoret (aka kjøkkenet), der jeg kjenner at det er på tide å fyre i ovnen og sveive i gang Nespressomaskinen.
I ettermiddag gjør jeg som Obama og flyr fra OSL. Det blir en liten helgetur til den danske svigerfamilien, men jeg tror kanskje jeg får et lite forklaringsproblem. Etter å ha lært barna at "rødt fly er æsj" - så skal vi altså fly med denne (på EuroBonus-billetter): http://www.planespotters.net/Aviatio...show?id=107249 jaja, vi kan jo HÅPE på flybytte og retromaskinen.... ![]() EB - en to-timers forretningslunch og en firetimers middag med godt drikke til er IKKE jobb! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trondheim!
Då er vekas siste arbeidsdag i gong, og straks er det ut døra og avgårde til kontoret. Pluss 3 og regn i dag. Det ser ikkje ut for at det blir kvit jul i byen i år -men det er enno nokre dagar att ![]() Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Nei, det var heldigvis storm i et vannglass! Det vil si at det var et isolert problem, men det var greit å utelukke dette før 400 mann kommer på jobb!
![]() Men nå er jeg jo alikvel våken ![]()
![]() |
#8 |
Browncoat
|
![]()
God morgen fra Tananger
Ikke stort å melde her. Været: same old same old... Meg: ett år eldre... Jau jau... Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
*Gjeeeesp*
Fredag, var det ja. 8-9 timers jobbing igjen før helgen, som skal brukes til avkjØLing, samt handling av julegave til meg selv ![]() God fredag ønskes alle ![]() Last edited by Martin; 11-12-2009 at 07:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
her ligger vi 9 timer bak....og her dumpet det inn 4400 forsknings dokumenter som skal gjoeres soekbare for 128 forskere....noe som foerer til en dag i Liverpool foer jul....paa vei til Norge....ha en flott fredag fra det svaert kalde klare Bainbridge....
![]() |
#11 |
Ute på tur
|
![]()
Her er det 30C utvortes og 39,5C innvortes. Måtte din helg bli bedre enn min helg. Kleenex ohoy!
-A |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Ligger litt etter skjema nå i morgentimene, men snart på tide å komme seg på jobb. Og siden jeg tapte dartkonkuransen denne uken, må jeg også ha men en overaskelse på jobben....så da må også det skaffes. Etter jobb blir det å pakke kofferten før kursen setter mot OSL hvor kveldsflyet til Finnair skal ta meg til Helsinki. Ny by og nytt selskap
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Oslo. Svært trøtt i dag, men klarte å dra meg opp og nå er jeg på jobb gitt. Mye å gjøre i dag. De siste dagers planlegging får man forhåpentligvis se resultatet av i dag og i morgen, da alt skal gjennomføres. Dog blir det lite med helg på meg denne helga. 16 timer overtid i morra....sukk..
Men, forhåpentligvis kan man ta halv dag i dag, både for å blidgjøre damen hjemme, som ikke liker at hele lørdagen forsvinner til jobbing ...og for å slappe av og lade batteriene til stresset i morgen .. Vel vel, ha en flott fredag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Virgin
|
![]()
God morgen fra Fornebu! Litt trøtt etter hyggelig vennemiddag med vin i går. Men snart er det helg, julegavehandel og kos. Julehandelen er ikke noe stress når man har liten familie.
Ellers har det gått forbausende smertefritt å unngå Obamania. Bare et par kvartaler unna ståheien har alt vært som normalt. På Jernbanetorget gikk dophandelen ekstra livlig i går og i dag. Regner med at det ikke var blant de spektakulære utsiktene Jenser'n pekte ut fra kontoret sitt. God helg alle sammen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Handelsreisende
![]() Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra et tåkete Haugaland. Tar en halv dag på jobb før turen går hjem for å ta i mot en kompis med en 16 tonns motorisert spade som han skal luke i hagen min med. Så helga går nok med til hardt arbeid og noen velfortjente pils på kvelden.
Håper alle får en fantastisk weekend ![]()
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Gamle Oslo, skulle vært på jobb for lenge siden. Men en feber oppe i 39.6 i går gjorde at jeg sov ut i dag tidlig, men nå jeg mirakuløst nok feberfri og setter kursen for en halv arbeidsdag, etterfulgt av julebord på RÅ.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från Uppsala,
Sen kväll = Sen morgon. Nu blir det frukost med MYCKET kaffe och sen sättter studierna igång. Om en vecka är det jullov! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Edinburgh,
Her over på øya er det tåke og kaldt på morgenkvisten. Det skal lette utover dagen. Det går mot en jobbehelg og retur til SVG søndag kveld. Mye skal være ferdig til jul for å holde skjemaet. Ha en fin dag alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag - dagen er i gang, og denne dagen er en tanke nord-øst i hovedstaden. En del helikopter-trafikk for en stund siden, men rolig nå. I går ble det bare surr både med transport, og konsentrasjonsmessig av helikoptre som sneiet hustakene i sentrum.
Heldigvis er de fleste borte her i dag, så jeg får gjort mye uten annet avbrekk enn forum og kaffe. T-1d til deler av Scanair teknisk avdeling skal ha strategimøte, T-3d til jeg overleverer årets STORE julegave fra Discus til Discus. Og neste uke blir det diverse julemøtearrangemneter i forskjellige former. Uansett snart helg! Ha en fin dag.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Fredda i SEA | LN-MOW | Bilder & foto | 0 | 04-12-2009 22:56 |
God fredda! | LN-MOW | Flyforum | 39 | 12-01-2008 04:36 |
Gute fredda!! | LN-MOW | Flyforum | 22 | 18-08-2007 04:41 |
God fredda! | Bizflyer | Flyforum | 14 | 09-12-2006 08:55 |