![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Edit: Jeg har fått svar. Case closed.
Siden folk liker å diskutere denslags her i forumet: Jeg kjøper billett en vei med mine to barn og får 75,- i "honorar" på SAS.no. Dette gebyrer glemmer de visst å oppgi i reklamene der de regner sammen prisen for billett for SAS kontra DY. Det står: "Så enkelt er det. Alt det vi mener er viktig og selvfølgelig på en flyreise er inkludert i prisen. Hos oss er en pris en pris. Slik blir det enklere for deg å velge den flyreisen hvor service er en selvfølge, ikke noe du må betale ekstra for!" Men jeg betaler jo ekstra. Det gjør jeg jo ikke hos Norwegian ... (Det får i realiteten ikke noe å si for meg, siden jeg slipper koffertgebyr hos Norwegian. Men det er prinsippet) Last edited by atck; 05-11-2009 at 15:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Når SAS reklamerer med priser, er dette gebyret innbakt i prisen som står i reklamen. Det har blitt diskutert utallige ganger før her på forumet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hvor gamle er dine to barn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Gold
|
![]()
75 kr i "honorar...
Syns dette høres ut som UM-gebyr på kr 150,- jeg... Og da har SAS/WF 50% rabatt siden barna reiser sammen. Dette "gebyret" kan ikke publiseres i prisen før flyselskapet har akseptert ansvar for barn som skal reise alene, og legges sådan til i ettertid. Bestilles det på nett står dette klart og tydelig om man bare tar seg tid til å lese informasjonan man MÅ klikke seg forbi for å komme videre i bestillingen . . . Se her: Quote:
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Fett nok. Diskutert før, case closed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvorfor kjøper ikke Norwegian og SAS billetter hos hverander? (splittet) | LN-VLE | Småprat | 60 | 05-07-2017 18:21 |
Dårlig mat skal være funnet hos Norwegian og hos andre | Hpkris | Småprat | 62 | 05-01-2014 19:48 |
Booking hos US vises ikke hos CheckMyTrip | Ståle | Reiseforum | 5 | 23-09-2011 13:43 |
Slutt med Gebyr-fritt hos SAS: Racet for Ancillary Revenue begynner ogsa der | BU662 | Flyforum | 75 | 02-03-2010 15:23 |
Ulovlige gebyr hos Sterling | Bll spotter | Flyforum | 0 | 06-01-2006 06:51 |