![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det blir familietreff i Maine neste høst - men planene kan man da begynne å legge nå - for sikkert å endre en x-antall ganger underveis.
Vil både LH og AF fly A380 til Østkysten av USA neste september? Av en eller annen grunn har jeg lyst til å få med meg Bangor når jeg først er i Maine (som blir den 27. eller 28. staten jeg besøker). Hvem og hva man kan fly til bangor er en annen sak. Så blir det vel en blanding av leiebil og Amtrak rundt omkring i New England før vi vel returnerer til Europa via Boston...kanskje med Swiss? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Et kjapt søk hos Farmer (18-25. September neste år)=, gir billigste reiiserute med AF, med A380 på utreise. Så svaret på det spørsmålet må bli ja. Man connecter så med Delta videre til Bangor. Prisen var forøvrig 9579 per person som billigste, mens neste pris var 22667 NOK per person. Antar at det blir litt lavere innen du skal reise.
Trenger du tittel til TR'en, så finnes det en tekstlinje i låta "King Of The Road", som går: "Destination Bangor, Maine" ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
LH starter sine operasjoner til JFK lenge før dette og det kan hende at det lønner seg å dele opp bestillingen (t/r JFK og deretter innenriks USA).
Du kan sikkert fly LH t/r JFK for 3-4K. Til Portland, Maine (3 kvarter fra Bangor med bil) flyr bl.a. JetBlue som tar fra 49 dollar hver vei Last edited by Tommy777; 06-10-2009 at 16:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Da blir det kanskje LH med A380 til JFK og hjem med Swiss fra Boston. Flyr gjerne jetBlue igjen og leiebil + Amtrak funker nok bra på resten av transportetappene...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Ser på kartet at det er 166 miles mellom Portland Maine og Bangor - da lurer jeg på hvor fort du kjører Tommy? 45 minutter blir vel i raskeste laget...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() Har aldri vaert i Maine, men Google Maps sier at det er 129 miles som tar 2 timer aa kjoere |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Nei hybriden din går vel på luft og kjærlighet...like sexy som trikken i Denver.
Kanskje jeg klarer å kjøre italiensk neste høst - både Fiat og Alfa er på vei tilbake til USA. Chrysler blir jo ikke helt det samme selv om de også nå styres fra Torino. Jeg sjekket "driving miles" på nettet og fant ut at det var 166 - men om det finnes kortere veier er ikke det så dumt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Her er ihvertfall Goolgemaps sin reiserute fra Portland til Bangor: http://maps.google.com/maps?f=d&sour...me&ie=UTF8&z=8 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Takk takk... Vet ikke helt hva vi skal i Bangor annet enn at det er en by/flyplass jeg har hørt om så lenge jeg har vært opptatt av fly og flyvninger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
Ikke ha for store forhåpninger om spennende trafikk ... det er en og annen frakter og milcharter som stopper der, men nåtildags er det kun i beskjeden grad. Og det som er av rutefly er, med unntak av Allegiant, commuterfly ..
http://flightaware.com/live/airport/KBGR |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
De reiser vel i Business??
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
PanAm Clipper Connection (Boston Maine Airways) | Trety | Flyforum | 8 | 10-01-2006 21:22 |