![]() |
|
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Nordens mesteren i IC trafikk, trer frem med daglige til Shanghai og Dehli.
Quote:
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Nå bør folk på forumet som "elsker" denne mesteren følge opp teorien med praksis - kjøpe seg billetter - eller er det fortsatt mer fart i teorien enn i praksis?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Nå blir de vel "mestere" når de begynner å tjene penger
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Allt som skal til for Mester tittel er å fly til Bangkok fra annen Nordisk by enn København eller Stockholm...
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Jeg setter nesen til BKK med AY den 1. oktober! Nytt flyselskap som jeg håper innfrir forventningene.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Selv har jeg vært lojal Finnair kunde i mange år. Skaffet med PLUS medlemskap allerede da The Ticketor satt og strødde ut billetter fra jernbanetorget. Det har blitt hvit og bred buk til Asia flere ganger.
At Finnair satser faller tydelig mange tungt for hjertet. Hvis et flyselskaps suksess ovenfor kundemasse og produkt skal rangeres etter økonomiske prestasjoner og avkastning til eiere, må mange priser og annerkjennelser strykes fra listen. Jeg tviler på at det oppfattes som forlatt og ensomt når jeg påstår at 99.9% av de som flyr med et etablert flyselskap, vurderer selkapet etter service, produkt, pris, frekvens, rutenettverk og ikke etter finansielle prestasjoner ovenfor sine eiere.
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Hva er siste nytt mht. langdistanseflåten - med utfasing av MD-11 og innfasing av Airbus?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Må de ha flere fly for å starte å fly på disse destinasjonene?
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Men nå som Thai har åpnet fra OSL direkte er det ingen grunn til å fly Finnair østover lenger...man bør bruke de som virkelig satser på Norge!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Spådommen om at Finnair reduserer til 1 daglig til Bangkok er gruslagt. Selskapet opererer i vinter hele to daglige avganger til den Thailandske hovedstaden.
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Finnair IC firster veldig å prøve en gang, får vel se hvordan det ligger ann neste gang jeg skal østover. Har vært veldig fornøyd med europaturene jeg har gjort med dem, og så er HEL en fantastisk flyplass. Gratis internet og viina i tax-freen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Emirates med 9 daglige til London fra S16 -> Nå 10x daglig | Someone | Flyforum | 19 | 15-02-2024 09:24 |
Eurobonusuttak til Shanghai med Turkish | youngflier | Reiseforum | 8 | 28-01-2012 17:41 |
Finnair har redusert til 3 daglige på OSL-HEL | OEH | Flyforum | 28 | 23-06-2010 10:34 |
Finnair til Dehli | CK | Flyforum | 52 | 02-12-2005 11:34 |