![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Har i dag hatt en fantastisk tur med Thore (Extra230) og Harvarden på Kjeller. Dette er nok min hittil artigste flytur noensinne. Det ble også litt acroflyging over oslofjorden i denne fantastiske maskinen. Litt annen type tur enn jeg er vant til med en C172...
Lyden, lukten og følelsen av stjernemotoren er bare herlig... Tusen takk Thore, for en opplevelse jeg sent vil glemme. ![]() Litt varierende kvalitet på bildene, men kameraet ble av og til litt tyngre enn jeg er vant til og gitt... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Da er maskinen kledd av, og klar for preflight sjekk. ![]() ![]() ![]() ![]() Min plass på dagens tur. ![]() ![]() Holding bak LN-NEW. ![]() Backtracket og straks klar for takeoff. ![]() Airborne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Og her kommer noen til...
![]() Så var det litt acro som sto for tur. Først en roll. ![]() ![]() ![]() Så tar vi en loop. ![]() ![]() Ser omtrent sånn ut på toppen. ![]() ![]() ![]() Så er vi tilbake der vi startet. Tok en runde over Kjeller for å sjekke vindforhold. ![]() ![]() ![]() Så var vi nede igjen. Det var dagens tur. Takk for opplevelsen Thore. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Newcomer
|
![]()
Nydelig ! Ikke engang stridsflyging med en gammel Bell kan måle seg med dette.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Kjempe fine bilder. Som før sagt, all respekt til de som holder disse flyene i lufta. Tenk på de som hadde dette som sin arbeidsplass
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Utrolig flotte bilder! Takk for at du deler dem!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
evig optimist
|
![]()
neida, er ikke misunnelig... ;-) herlige bilder
![]() |
#7 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Bra bilder, måtte være en opplevelse å fly dette flyet også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Nydelige blider av en fantastisk fugl! Kunne omtrent føle G-kreftene her hjemme i stolen ;-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Tøffe bilder - det må ha vært kjempeartig! Takk for titten!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Herlig herlig, nydelige bilder!
![]() Dessverre aldri flydd LN-TEX (eller tilsvarende), men fått gleden av å se dem på mange show. Bare lyden får jo hårene til å reise seg! ![]() Håper det byr seg en anledning en gang til å ta del i en tur. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Flotte bilder!!
Bare en liten detalj: hvor har TEX'n gjort av den høyglanspolerte flotte svære spinner'n sin da...?
![]() |
#13 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
"Imponatordomen" er det vel en stund siden forsvant? ;-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hvor lang er rullebanen på Kjeller egentlig? Kan f.eks. B737 lande og ta av der?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Har vært heldig å fly i formasjon med LN-TEX 2 ganger og sett maskinen rolle og loope tett inntil meg og det har vært fantastisk! Skulle gjerne hatt en tur med maskinen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
Synd jeg ikke fikk tatt noen bilder når dere rundet regnbuen. Det så helt sykt bra ut!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Wow! Knallers!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Newcomer
|
![]()
Veeeldig misunnelig
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Bli med på ¨Første tur¨ med Widerøes nye Embraer E190 E2? | fluxie | Flyforum | 46 | 22-11-2017 10:59 |
Ut på tur med Turkish fra OSL til IST med en humpete landing | EspenRR | Bilder & foto | 2 | 22-01-2015 19:17 |
Tur til Birmingham med FlyBe (retur med SK fra LHR) | Yeager | TripReports | 6 | 06-12-2014 17:43 |
Ut på tur med LN-BUG langs den spektakulære norske kystlinjen! Med SK4577 TOS-BOO-TRD | EspenRR | Bilder & foto | 5 | 15-10-2012 09:02 |