![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra BGO. Ingen som har startet god morgen tråd ennå? Da gjør jeg det!
Er på vei til byggemøte i hovedstaden, før turen så går videre til LON for Chelsea-Wigan og Tottenham-ManUre. Blir vel bra tenker jeg! Ha en strålende helg alle sammen! ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen Forumister!
Straks er nattevakten over og det bærer ned i kjelleren for noen timer søvn før jeg setter kursen mot Danmark med DY kl. 1420...Det skal bli godt med en weekend fylt av god mat, en "lille" eller tre og masse dejlig Bajer ![]() Ha en strålende helg alle! ![]() ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Fredag morgen på Lillehammer - snart tar NSB inn mot hovedstaden og helgen kan begynne! Ha en god fredag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God fredag i mørket. Etter en rask dagstur (!) til STO i går, er det tilbake til snøen i Asker. Takk for alle hyggelige bursdagsmeldinger på sms, forumet og Facebook, forresten! I dag blir det først en tur inn til BI i Nydalen for en kunnskapsfrokost med emnet "Service-innovasjonsstrategier for å bygge varige konkurransefortrinn" før det blir tilbake til hjemmekontoret og excel. Januartallene skal masseres og distribueres (føler meg litt som Vaktmester Gordon: "massere, distribuere, vurdere, kommentere....POMPEL og PIIIILT!!!!") før det blir en rolig hjemmekveld med familien (med oppldning til helgen - den egentlige Livstidsdiktatorern (aka My loving wife) har satt opp en liste over ting som skal fikses i løpet av helgen før jeg stikker til STO igjen på mandag). Og så lurer dere på hvorfor JEG drikker.... SKÅL KOSMONAUTER!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Ute på tur
|
![]()
Morn fra Bergen. Her er det mye å gjøre i dag og det er bare å gyve løs så ettermiddagen kan ende på et rolig vis.... heldigvis ingen møter.
-A |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Heisan fra Oslo, egentlig skulle jeg ha sittet og spist frokost nå men når jeg ikke har noe brød i huset så blir det snart og sette kursen mot jobben, med en pit-stop på Deli de Luca. Ingen planer for kvelden foreløpig, bortsett fra og få handlet inn nødvendig materiale for å få hengte opp og vekket liv i en lampe. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trønderland
![]() Ny snø har kome i løpet av natta -dryge 10 cm, og null plogings per no. No ja, bussen gjekk no, så eg kom meg på jobb ![]() Ganske snart er det helg, og -merkelig nok, så synes eg vekene går fortare og fortare ...enn dei gjorde for nokre år sidan..... og helgene går merkelig enno fortare.... -vel, det blir anten skitur, eller svenskehandel denne helga. Værguden bestemmer det. Ha ein flott fredag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus. Godt det er helg, er en smule trøtt ja.
Blir litt forumlesning og en kaffekopp før dagens gjøremål tar til. Senere på dagen blir det bursdagselskap før jeg kan sette meg ned i godstolen med noen kalde. Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God Morgen fra Austrheim!
I dag som alle andre ukedager er det skole, Engelsk, sosiologi og tysk for å vere presis.. Når det er unnagjort er det endelig vinterferie.. Da blir det sikkert noe spotting og ski.. ![]() Ha en flott helg forumister! Mvh Tommy!
![]() |
#10 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen
Snuppa levert i barnehagen og nå nytes det enkel frokost hjemme. Har forskjøvet helgen litt, siden jeg er nødt til å jobbe litt på Søndag så har jeg tatt en fridag i dag. Om en liten stund blir det å sette kursen mot Sinober sportsstue hvor det er skidag for barnehagen i dag. Ønsker alle en trivelig helg S |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Good mornin' Oslo! Har kommet i gang på jobben, og straks ferdig med den obligatoriske 9-kaffen med Scanair. Blir å krangle litt med teknologi i dag også, de lager finere fly enn software oppe i SEA-området...
Ha en fin fredag og en god helg!
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Oslo. Himmelen er halvblå og man kan se frem mot en fin weekend.
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Mosjøen, lettskyet og ca 10 kalde ute !
Fridag på jobben, så i dag er det husarbeid på timeplanen. Skal en tur i leiligheta for å ta noen bilder samt hente med meg noen greier. Kvelden skal tilbringes sammen med gode venner og en flaske med gin ![]() E!
![]() |
#14 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God formiddag fra Oslo, en nydelig dag, ikke så kaldt, blir en bra helg!
Jeg selv skal tilbringe tiden hjemme fram til i ettermiddag da det er Telenor Arena som venter på meg, skal være vakt der nede i dag, ser ikke så mye frem til det men blir penger i kassa! Ha en flott dag folkens! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God formiddag fra sør og TGIF!!!
Heldigvis er den såre halsen på bedringens vei. Gjør nesten ikke vondt når jeg svelger nå. Det er jo fremskritt. Det var nok de Jägermeisterene jeg fikk i meg på Color Magic som gjorde susen tenker jeg! ![]() ![]() Eneste minuset med denne dagen er at det er dobbel jobbing. I kveld skal det serveres dyre drinker igjen, for deretter å kjøre varetelling. Hurra! Det blir en lang dag og natt! Men i morgen er det lørdag! Og da skal livet nytes! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Forus/Tananger
Siste arbeidsdag denne uken. Oppsummering av siste måneds fremdrift og planlegging av kommende måneds aktiviteter står på planen idag i prosjektet. For første gang på lenge blir det tid til litt forumlesning og kommentering. Tillater tiden det blir det litt opplasting av bilder fra siste ukers jobbreiser. Det blir en travel helg med en kombinasjon av opppussing hjemme , skitur til fjells og tur på kino. Ha en god dag og fin helg alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Plutselig fredag igjen?! Det blir jobbing i kveld, men så skal jeg forsyne meg ikke på jobb før torsdag ettermiddag igjen. Blir vel å prøve å stramme seg opp til å gjøre en del indretjeneste, inkludert noe oppussing av gang, om jeg kommer i gang. Reise hadde nok vært prioritert med noe bedre økonomiske utsikter og trygg arbeidsplass, men droppes denne gangen.
God fredag !! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Flyklapper
|
![]()
G'fredag! Behagelige 13 grader paa morran, men det ser ikke ut som det skal bli noe saerlig varmere. Nedboer er paa gang ...
Junior ser paa Military Channel og spiser frokost - straks er det avgang med 'skolebussen'. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Ettermiddagen og kvelden gikk med til å opprette gjenopprettings-DVD-er til den nye laptopen. Fasit akkurat nu: Antall DVD-er til oppretting: 2, antall opprettet: 0. Jeg hater PC'er, PC'er hater meg! Kan det være at jeg prøver å brenne RW-skiver og ikke "plain vanilla"-skiver?
Ellers blir det 1441-bussen til byen. Skal innom Cruisin' Records og Rune Halland for å kjøpe et par-tre CD'er med finsk rautalankamusikk. Etterpå bærer det avsted til Oslo Mikrobryggeri og noen øl med gjengen. kanskje vi avslutter med litt thaimat borti Sporveisgata. Ha en fin fredag!
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det er visst snart helg. Jeg gleder meg. Skal gjøre absolutt ingenting!
God fredag, folkens! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Endelig freddan! | Concorde98 | Flyforum | 16 | 09-12-2016 21:44 |
Endelig er det freddan! | Bergern | Flyforum | 18 | 16-05-2015 00:06 |
Endelig freddan som varer til freddan. | ENGM 911 | Flyforum | 33 | 25-10-2013 23:01 |
Endelig: FREDDAN | ENGM 911 | Flyforum | 27 | 06-11-2010 05:47 |
Endelig freddan! | Hickok | Flyforum | 43 | 18-04-2009 16:44 |