![]() |
|
|
![]() |
#1 |
Handelsreisende
![]() Join Date: Apr 2008
|
![]()
Som overskriften sier, er det noen som har booket gjennom dem? Har letet etter priser på en tur til Alicante, og de har vanvittig bra priser i forskjell til mange andre. SAS skal ha ca 2900.- for de aktuelle datoene, mens Travelpartner skal ha 2000.- for å sende meg avgårde med samme flyet.. Syns bare forskjellen ble litt vel stor...
Link: www.travelpartner.no
![]() |
#2 |
Newcomer
|
![]()
Hvis du kommer i fare for å måtte avbestille en gang, så er Travelpartner ikke det beste å bestille igjennom. For å få utbetalt skatter og avgifter tar dem 400,- NOK pr person, selv om denne jobben er minimal for dem (de sender en søknad til flyselskapet). Dette beløpet står ikke oppskrevet noe steder, men de refererer til at de har nevnt det på sine websider (uten å angi et beløp selvsagt). Beløpet setter dem sikkert for hvert enkelt case.
Deres kunderservice er også dårlig, de er kun lokalisert i Sverige og de ønsker primært å svare på skriftlige henvendelser. Man får hele tiden standard svar, deres konsulenter har ingen fullmakt og svarer neppe på det du spør om. Ringer du dem så skal man ha svært god tid siden ventetiden er svært laaang! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Jeg likte ikke at de la på et gebyr på 89 nok etter at jeg hadde godtatt å bestille med dem. Det var ingen info om at et slikt gebyr skulle komme.
De driver også under navnet budjet.no |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Noen med erfaringer med China Southern? | valen | Reiseforum | 20 | 14-02-2018 20:21 |
Noen erfaringer med WY & QR med en lengre transit enn 8 timer? | A340 | Reiseforum | 19 | 04-05-2013 23:31 |
Avbestilling KLM/travelpartner & reiseforsikring. hva refunderes? | hellbilly | Småprat | 1 | 01-02-2012 09:27 |
Spørsmål om Air Baltic/Travelpartner.no | mckvakk | Reiseforum | 5 | 04-03-2011 23:20 |
Erfaringer med OSL-AMS-LAX med KLM? | Chris3rn | Reiseforum | 14 | 24-02-2009 19:22 |