![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Her ute på Hurum har vi i ettermiddag/kveld hatt en nydelig flammende himmel som jeg har lyst til å dele med dere - bildene er delvis tatt fra verandaen og i nabolaget.
![]() ![]() ![]() ![]() Det blir litt ekstra trollsk når Vestfjorden er dekket med tåke fra fjorden og 50 meter opp (det er øverste delen av Håøya dere ser i bakgrunnen).
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Fine bilder, husk : Kun 6mnd til "Sætre Kruset" ... Håper på mer vind og mindre tåke rundt Håøya da
/Geir ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Fikk lyst å legge ut et bilde i samme kategori... Dette knipset jeg onsdag kveld fra hagen. Har ikke vært for mange fine dager i vinter.. så kjekt at himmelen viser seg fra sitt beste, når godværet endelig kommer
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Flotte bilder! Vi hadde en tilsvarende solnedgang på Nøtterøy også i ettermiddag, men jeg lot kameraet ligge fordi det sjelden blir så bra som virkeligheten. Men det ble det her!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Utrolig stilige bilder... Two
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
Vakkert vakkert og mer vakkert
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Med Norwegian fra TOS til OSL en nydelig fredag ettermiddag | EspenRR | Bilder & foto | 1 | 15-09-2012 08:12 |
Noen EBG på CPH søndag ettermiddag? | VirreVapp | Småprat | 2 | 08-09-2012 13:52 |
Søndag ettermiddag på OSL | Hermann SF | Bilder & foto | 1 | 25-01-2010 09:24 |
Flesland en time søndag ettermiddag | G-COLE | Flyforum | 7 | 17-06-2007 22:43 |
OSL søndag ettermiddag | Madman | Flyforum | 14 | 20-05-2007 23:59 |