![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God morgen fra "LST", Lillestrøm. Kjølig kun 9 grader. Avgårde med LH i dag til GVA. Første gang hit. Sveits har blitt forsømt tidligere ! Ha en fabelaktig helg og ferie der dere måtte være.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Trudde du var evakuert etter bombefunn?!
![]() - Her settes kursen for jobb i bunker'n de neste 9 timene - hakuna matata!
![]() |
#3 |
Browncoat
|
![]()
God morgen.
Her i Egersund prøver man å tiden til å gå før avreise med SK 4627. Sete 14A er valgt. Her er det ihvertfall opphold, så da kan man vel være glad, selv om temeraturen kunne vært litt høyere.
![]() |
#4 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Er'e freddann ellerede? Time flies ....
Her i Mosjoen er jeg enda ikke kommet langt nok ned i vedhaugen til at Farmer har bestilt returbillett, men naa ser det ut som at vi naermer oss saa smaatt .. imidlertid ser det ut som at jeg ikke kommer meg hjemover foer rundt 1. august .. Ensifret antall grader ute, men sammenlignet med Atlanta er dette svaert behagelig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra det lille torget ved Akerselva vestre bredd. Dæven for en vond kaffe en av mine kolleger har brygget i dag. Overlever jeg denne, blir det fredagspils om åtte timer...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Ute på tur
|
![]()
Morn morn fra et sted!
Nå gjenstår en liten flytur, denne gang ikke noe -200 eller -300, men en -vetfaktiskikke, og så skal vi se om vi kan finne et sted å sove og når jeg våkner skal jeg begynne å grave igjennom en del bra bilder og rydde opp. ![]() Ha en bedre tid på dagen hvor nå enn dere er! -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon!
Då var eg tilbake i Bergen, i vante omgivelser, med regn og gråvær. Bare ein dag igjen no, så er det helg. Fortsatt lenge til ferie, men alle andre har jo ferie, så det er ikkje veldig travelt..... Ha ein flott dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Stjørdalen
![]() Sitter på jobb og prøver å holde meg våken. Heldigvis er det endelig fredag. På jobb er det rolig, det skjer rett og slett ikke så mye her på sommeren. I kveld blir det gjensyn med skolekamerater over et glass (eller to) med pils ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God fredag fra Oslo sentrum. Blir en tur oppover mot Hedmarken for å besøke besteforeldrene til samboeren i helgen. Ser fram til å bli vartet opp med mat og kaker
![]() ![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Mosjøen! Varmen er nå formidable 10`C og man kan se blå himmel opptil flere steder nå, så LN-MOW, om du timet løpet rett i dag kom du deg både tørrskodd til jobb og fikk litt sol på kroppen
![]() Jeg skal ikke på jobb før 1430 i dag, men skal prøve å få montert noen greier i leiligheta før den tid! E!
![]() |
#11 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Semester......!!!!!!
Var sista dagen på fältet igår före semester! SQ061 hade diverta så fina bilder på den senare. Också en annan Tesis air cargo kommer senare på Bild Forum! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Glad fredag fra STO. Kåken er vasket og ryddet og klart til å overleveres foreldre som skal låne den i helgen. Selv skal jeg ut å fly igjen i dag - ARN-CPH-TRF. Skulle ha god tid på CPH til å få meg en moccha frappuccino på Starbucks i dag også. Noe å kose seg med på turen med LN-WDE (endelig en Q400!) på turen opp til Vestfold. Neste uke blir det nesten full uke i STO, så da blir det kanskje tid til å oppleve noe annet av byen enn Solna og Frösundavik!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen. Kjølig vær i hovedstaden, men solen skinner, men den norske somemren er like usikekr som jeg husker den fra sist jeg tilbragte en sommer her.
![]() |
#14 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra Oslo. Greit vær så langt, så får vi se hva dagen bringer, blir uansett innendørsjobbing i dag. Avtale med en elg (dvs. deler av en elg) i kveld, så da blir det nok noe farget drikke i druefamilien i tillegg.
Ha en fin dag og helg!
![]() |
#15 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Go' morgen fra Nydalan. Oj, jeg er trøtt i dag men det er fredag og det eneste som gjelder i dag er relaksering hjemme etter at +/- 6 timer med lett arbeid er unnagjort.
Ha en fortreffelig ferdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Idag er planen å gå rundt på en stor gressplen å slå små hvite baller i vann og så langt inn i skogen som jeg klarer mens jeg banner høyt og lavt....jepp jeg skal spille golf. Ellers tror jeg det blir en rolig kveld, men man vet aldri hva som dukker opp. God helg
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
I dag skal jeg endelig hente bilen jeg crashet for noen uker siden... Får satse på at man er i kjørbar stand efter gårsdagen. Tror ihvertfall det gikk greit uten nabovarsel.
Tenker det blir en ID-tur til CPH neste uke for å se på leilighet. Tror ikke jeg egner meg som fattig (student), men får prøve å finne et pent bosted likevel... |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Sent opp idag som følge av at man ikke kom seg i seng før nærmere kl. 0200 i natt. Det blir en bytur idag. Skal kjøpe det 24. og siste vinglasset i serien Riedl Grand Cru. Har samlet i en ti-års periode. Nødvendig når ett glass koster 892 kr. Ellers blir det en pizza på Olivia på Aker Brygge, eller Brunello i Tordenskjoldsgate. Vi får se. Det blir nok et par glass vin på Enoteca også.
Ha en fin fredagsettermiddag!
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() Men men, noe skal man da samle på! E!
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen på denne siste fredagen i juni | ATC-flyradar | Flyforum | 8 | 29-06-2018 13:36 |
God morgen denne Påskeaften. | ATC-flyradar | Flyforum | 9 | 21-04-2014 14:23 |
God fredag morgen, god juleferie og ikke minst happy dommedag! | Utflyttet | Flyforum | 23 | 21-12-2012 15:53 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |
God Fredag Morgen | Twin Otter | Flyforum | 18 | 22-08-2008 18:57 |