![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ny dag som starter med forum, kaffe og aviser. Blir en treningsøkt denne formiddagen også. Ha en flott søndag du også!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Bodø. Er MAX solbrent etter et MEGET velykket Airshow i går!
I dag her jeg første dag i min nye jobb i West Air ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God søndagsettermiddag!
Var råheldig og fikk avspassere noen timer i ettermiddag slik at arbeidskvelden blir kort. Skal liste meg litt hit og dit i kveld så timene skal nok gå fort. Starter med møte i BOO i morgen, så Oslo til uka med Bon Jovi på Ullevål ![]() Grættis gutten!! ![]() E!
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Her på Nærsnes startet dagen med regnbyger. Nå venter egg og bacon til frokost, så morgenavisen og en kopp kaffe til. Mulig det blir noe rydding og litt husarbeid, men jeg vet ikke om jeg gidder enda. Det er tross alt første dag av sommerferien.
Ha en fin dag
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen. Som Salmon-air er jeg også lettere solbrent etter en flott Airshow dag i Bodø i dag! Gratulerer med ny jobb Salmon.Air ! hvilken maskin flyr du ? Saab 340 ?
Dagen i dag går med til forberedelser til slåttonn som nok starter direkte etter at jeg kommer fra USA neste uke, så her er det bare å henge i ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Ørestaden. Overskyet og vinfullt her ute på Ama'r idag. Overaskende pigg etter gårsdagens fest, selv om solen hadde allerede stått opp innen jeg kom hjem. Ikke noe spesielt på programmet bortsett fra fotball ikveld samt å forsøke å skaffe noe mozzarella ost da jeg har lyst på pizza ikveld. Ha en fin dag
Last edited by Someone; 15-06-2008 at 11:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God søndag fra Alta
Rundt 10 grader og litt regn i luften i nord i dag. Blir nok en økt med pakking i dag også. Ellers er planen en sykkeltur litt senere i dag. Greit å trimme bort litt kalorier i disse EM tiden slik at en kan stappe inn på med brus og snaks til kampene i kveld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Oslo. Det regner, og det er litt kjølig og ikke så mye sommer. Men det gjør ingenting, for jeg er på jobb og har en stor kanne kaffe stående på pulten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
Helluuuuuu ..... her er det 20 grader, stort sett pent og det ventes som vanlig litt bommelibom.
Farsdag her i dag .. jeg fikk mitt kort og gave da jeg var hjemom fredag, saa jeg er OK. World ga oss ogsaa en 'farsdagsgave' i gaar - man kan ikke si noe vondt om et firma som deler ut flymodeller til nyansatte! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Gaven var vel fra et overskuddslager - World har vel fått ny design???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Skyfritt på SXM, men det blåser veldig! Siste dagen idag, men med ukas høydepunkt er det ingen sure miner her. Klokken 15:00 lokaltid kommer Corsair fra ORY med 744, og rett etterpå kommer KLM med MD11 (i dagslys!!)
Imorgen 12:50 bærer det til EWR for 3 dager der, og skal man tro værmeldingen er det fortsatt 28-30 grader også der!
![]() |
#14 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Kan jo bli bra bilder av det også - særlig hvis det er crosswind - vi venter på siste del fra SXM.
Ha en fin ettermiddag alle sammen!
![]() |
#15 |
Flyklapper
|
![]()
Ble en kort dag .. laereren fant ut at han hadde bedre ting aa gjoere, saa det ble med en time. Saa da har man valget .. reise hjem ... drekkadag .. eller ta med kameraet opp til Hartsfield!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Her staar tur-retur Portland i V70 class paa planen, svigerfar fant ut at han heller ville ha farsdag med familien enn grillfest for Italienske fotball spillere.....faar se om jeg faar sneket meg avgaarde til en aldri saa liten "cupping" - kaffe smaking, en ny trend.
Bainbridge - A Drinking Island, with a Sailing Problem Last edited by dc-8-63; 15-06-2008 at 16:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Glad søndag fra Drammen. Det begynte fint med oppholdsvær, men nå har regnet overtatt på værfronten. Like greit at det kommer litt godt med vann nå uansett, særlig med tanke på at vi bor helt oppi skogkanten...
![]() Deler av dagen har gått med til å montere lamper på kjøkkenet til svoger, men ellers har denne søndagen stått i latskapens tegn. Ha en strålende kveld!
![]() |
#18 |
Flyklapper
|
![]()
Ble en liten fototur til lokalflyplassen istedet - bilder paa fotoforumet. Og snart er det fotball ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag morgen | EB | Flyforum | 22 | 14-09-2017 15:59 |
God søndag morgen | Utflyttet | Flyforum | 21 | 13-12-2009 17:03 |
God søndag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 20 | 14-09-2009 20:10 |