![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hei,
dette er vel litt OT, men dreier seg om reising.... ![]() Noen som har erfaring med enten Crew 6 serien til Travelpro, eller til Victorinox kofferter? Jeg har sett på Victorinox WT-20 og bl.a. en fra Crew6 serien som heter noe sånt som Garments2Go (sånn ca max size carry-on størrelse). |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
North Face har en genial Carry On serie....svaert proffe loesninger pluss at de er meget robuste.... http://www.thenorthface.com/opencms/...5C&language=en
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jeg har selv Travel Pro Crew 5 og 6. Det er ingen tvil om at Travel Pro lager de beste koffertene period. Garantien er jo genial i Norge. Jeg ødela glidelåsen til en gammel TP Walkabout etter 6 års bruk. De kunne ikke fikse glidelåsen og jeg fikk ny koffert. Betalte i mellom og fikk TP Crew 5 kofferten.
Har også et par Tumi kofferter, de er også meget bra, men ikke bedre enn Travel Pro |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
TravelPro var best inntil North Face lanserte sin nye serie....paa tide aa oppgradere Tommy!!!
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jeg har en sillion Nord Face ting og er en stor fan, men har litt blandet erfaring med ryggsekkene deres. Mens de store vi kjøpte i fjor er konge, er de små ryggsekkene jeg kjøpte for et par år siden allerede ødelagte.
Travel Pro varer liksom evig og dersom noe skjer er garantien lifetime. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Tja, jeg brukte 2 turer på å knekke støtte skinnene på min FlightPro4 (tror det er den modellen, men er litt usikker). Har dog ikke forsøkt garantien ennå. Tenkte å ta det når jeg flyttet hjem igjen
Last edited by Someone; 03-06-2008 at 21:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Vel den nye carry on serien er virkelig konge...utrolig solid....
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Tumi er noe av det dyreste man får tak i, men jeg vil ikke si at det er bedre kvalitet enn Travel Pro. Kjerringa har en FlightPro 4 og den er flittig i bruk, det må være produksjonsfeil på din koffert, Espen. FlightPro er dog ikke vanntett slik som Crew serien og har ikke samme smarte finessene, jeg ville satset på Crew eller Platinum. Garantien vil uansett dekke reparasjon eller ny koffert på livstid
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Skandale: Kofferter satt igjen på Skiathos | Toffen | Småprat | 36 | 19-07-2012 15:19 |
Klistermerke til kofferter | FlyboyKarsten | Samlerhjørnet | 11 | 24-11-2011 16:21 |
Kofferter som veier seg selv | Falcon | Flyforum | 0 | 28-04-2006 16:20 |
200 000 kofferter og vesker forsvinner verdt år... | MD90 | Flyforum | 1 | 21-03-2006 15:42 |
Kofferter til overs | LN-FHU | Flyforum | 1 | 28-02-2006 13:28 |