![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
En god onsdag morgon (eller vad det nu är) från ARNKE. Har varit on duty sedan 2130 igår kväll och det som skulle bli ett stressfritt pass har blivit allt annat än det men nu är det bara 5 timmar kvar.
Väder och vind får någon annan komma med eftersom jag inte orkar titta ut. Ha en fin start på dagen! *gäsp* ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
g'onsdag fra Flytoget som står pent parkert på Asker stasjon seks min før STD retning OSL og "fakiren" til kontoret. Ser at seating fra i går har blitt "magisk" endret... Nå blir det to dager i "Apburen" før arbeidsuken avsluttes med nok en flight på umenneskelig tid på morgenen til CPH og så hjem til dugnad (i regnet?)
Nå satser jeg på å ta igjen en halvtimes tapt søvn på veien nordover |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad morgen fra hovedstaden. En haug med møter både på kontoret og utenfor i dag...men jeg er da i det minste "hjemme" igjen... Ha en bedre onsdag - våren er herlig!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
OSL Slave
|
![]()
God morgen ja.
3 timer søvn etter en kveldsvakt er vel ikke all verden å skryte av, men hva gjør man ikke for en på 18 måneder som spør så pent på sin egen måte om .... eller .... forteller meg at jeg nå skal stå opp. Første feriedag nytes likevel ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Lilletorget. Ikke helt i slag foran den store kinareisen i kveld, feber og hoste. Men ikke så ille at jeg kutter ut, selv om jeg er forberedt på å bruke litt av Beijing-oppholdet på restitusjon. Men jeg gleder meg ikke så mye turen som jeg hadde ønsket.. Er det noe annet som virker om bord i flyet enn vann og paracet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen Godtfolk! Endelig jobb igjen etter å ha vært hjemme i to dager med syke barn
![]() Kaffen er fortært og nr to er snart på gang ![]() Ingen spesifike planer for dagen, jobbing og atter jobbing, og et møte senere på dagen. Ha en fin dag da folkens! ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra København. For 3 dagen på rad så våkner jeg til sol og blå himmel. En liten forsovelse i forhold til planen idag og snart blir det finne sete "3F" på Metroen mot Frederiksberg. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God formiddag
Solen skinner og jeg har fri... fantastisk. Våren er definitivt kommet til oss. Satt i går ettermiddag på gate 46 og ventet på en rød gris. Kjørte opp porten og satte meg i rullestolen som medema hadde satt igjen. Manglet bare en kald en så hadde det vært perfekt. Sola stekte og livet var godt ![]() I dag blir det litt handling og kanskje møte en kompis i byen. Og kanskje en sykkeltur med forhåpentlighvis nyinnkjøpt sykkel. T-8 dg til ny jobb. Ønsker alle forumister en trivelig dag S |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God strålende morgen fra sør.
Men i morgen kommer visst drittværet. Det var vel for godt til å vare. Men vi får være takknemling for det vi får. Kontoret i dag og så blir det Sandefjord i morgen. Akk ja! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Lilleaker,
Godt igang med dagen her inne i finværet. Finvær var det i sørvest og idag morges og. Opp grytidlig som vanlig og avgårde med champagneflighten , SK4002 og LN-BRQ ,til OSL. Nydelig vær over fjellet idag og.Fortsatt god vinter i høyfjellet og tydeligvis skiføre til langt utpå våren. Fikk omsider litt tid til å editere noen bilder på morgenkvisten som kommer god morgen tråden til gode fra turen over. Ikke alltid timeplanen tillater dette. Klarvær over hele sør-Norge idag og både Jotunheimen , Dovre og Rondane var godt synlig i horisonten i nord. Flott land vi har og alltid kjekt å studere geografien. Ha en fin dag alle forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God onsdag fra SKOSLTF-P2!
![]() Full fart i dag, fikk inn ett nytt fly i går - LN-RLE, så det demontering for alle penga. ![]() Har før lunsj i dag demontert ailerondeksler, vortilon på venstre ving og splicebelt på r/h leading edge på hor. stab. I dag skal ettermidagen brukes til ett møte med ett annet forum-medlem, før det muligens blir å skifte lykter på Passaten. ![]() Ha en bedre dag folkens! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Takk for flotte bilder OJB! Stavanger-Oslo er en fin tur. Her i Barcelona er det nydelig sommervær, og etter en joggetur i morgentimene blir det strand og sol på meg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() Fridag i finværet er ikke og forakte, på linje med learjet tror jeg det blir en runde på sykkelen idag, må bare fylle drivstoff i framhjulet etter en lang vinter i gangen. Hasalamadechom!
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Tja..
..det blir en heftig poll - for dere kan stryke 'Martin', 'Mountaindew', 'C172' med en gang.. ..let the poll begin! ![]() Flotte bilder OJB! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Flyklapper
|
![]()
Begynner paa 'S'?
![]() G'morgen fra Alpharetta! Her er det akkurat naa 14 grader og klart. Tror jeg. Har akkurat pakket opp en ny pose Peet's kaffe og trakteren putrer muntert. Om faa minutter blir det avreise for meg og BBJ'en i retning av Det Store Veikrysset. Har akkurat booket en tur til Kuala Lumpur med Delta/Korean. Til en forandring faar jeg reise Business, saa det skal bli behagelig ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Siste bussen hjem og seent i seng i natt, men nå er man oppegående igjen og har allerede satt igang en omgang med oppvaskmaskin. Ellers ingenting på planen. Ser ut til at cabrioletværet går mot slutten, men det gjør meg ingenting. Cab'en står fremdeles på verkstedet. Nå har de iallefall fått start på den, men det er en lang rekke med feilmeldinger som må ryddes opp i. Og imorgen blir det sete 0A til IAD.
Ha en fin dag. Og i ettermiddag ringte verkstedet og sa at de var kommet et godt stykke på veien, kun to styringsenheter til som må byttes. Ca. pris hittil: Kr. 26000.00 and counting. Så service og til slutt EU-kontroll
Stjernemotorer lekker ikke olje. De markerer territorium! Den skjønneste forbindelse mellom to punkter: Alfa Romeo! Dagens Alfista: Hvadda fottur? ![]() "Jag är Stabækfan, hva fan är ni?" Last edited by FBU 4EVER; 23-04-2008 at 21:51. Reason: *!**!!! info! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag Morgon! | LN-CMN | Flyforum | 14 | 04-05-2016 16:45 |
God morgon Norge onsdag morgon :) | zico77 | Flyforum | 29 | 04-08-2010 19:40 |
God onsdag morgon | Savipix | Flyforum | 30 | 30-07-2008 17:17 |
God onsdag morgon | Savipix | Flyforum | 26 | 19-03-2008 17:47 |