![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jobbtelefonen skal byttes (eller dvs også jobb) , så da er mulighetene til stede for valg av ny telefon.
Dagens HTC 710 er jo greit i forhold til all kommunikasjon og sync mot the evil empire (M$) , men 2Mpix kamera er jo en vits. Noen som har et forslag til telefon med "alle" kommunikasjons muligheter (3G + Wifi) , sync mot M$ og kamera som vel bør ha 6Mpix+ skal det bli noen dreits på bildene |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Kan varmt anbefale Nokia N95!
![]() Resizet fra 2985x pixel..
[SCHENGEN YTTERGRENSE] Last edited by Thomas; 16-12-2007 at 16:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Bra kamera på N95, men elendig batterikapasitet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
K810 fra Sony Ericsson
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Intet er som musikken fra en stor stjernemotor... Last edited by ANX; 16-12-2007 at 17:08. Reason: Lagt til link. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Oct 2007
|
![]()
Vik fra N95 om du ikke er glad i å gå tom for batteri hver eneste dag...
Enig med EB og ANX det er to gode modellerde nevner: Ericsson K810i eller Nokia N73 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Nokia N82 med 5mp kamera.
Hatt telefonen i 1 uke no og har ladda en gang. Har også en meget bra gps innbygd |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hva er alt dette vasset om N95 og batteri som alle maser om, jeg kjøpte min i USA for 14 dager siden og den er ladet 4 ganger, om folk skjønner at den ikke skal lades så fort den mister EN dott på kap.. så går det nok bra.
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Nå vet ikke jeg hvor mye du bruker telefonen din Thomas, men i jobbsammenheng er batteriet på denne telefonen komplett udugelig. Fra full-ladet til svart skjerm på én dag med aktivitet som innebærer inn- og utgående telefoner samt noen sms. Dette er felles for min kollegaer som har telefonen og samtlige øvrige bekjente som har eller har hatt telefonen.
Last edited by Blubird; 16-12-2007 at 19:02. Reason: Typo |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Isåfall skal dem ringe noe inni hel.... Men klart, du skal jaggu ha en god telefon og ett megabatteri om du ikke klarer å tappe batteriet på en dag om du virkelig går inn for det. At det finnes telefoner med bedre kapasitet enn N95 er greit nok. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
litt utenfor topic, men fungerer 3G på den telefonen?
![]() |
#12 |
www.lch78.net
|
![]()
ville heller gått for K850i istedenfor K810i jeg da. K850i har 5mpx kamera.
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Takk for inputs, fikk tatt en kikk på IPhone nå (kjøpt i USA, og kracket for norsk operatør) , den var veeldig fristende
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Jeg har naa 3 maaneder med iPhone og min kone har hatt sin i 2 maander og er straalende fornoeyd begge 2....Safari Browseren er genial, Interface ogsaa genialt.....batteri kapasiteten straalende, ja selv med Video....Kamera er OK, Google maps geniale....
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#16 |
ÜberScanFlyer
|
![]()
De beste kameraene sitter i N95/N95 8gb, N82 og Se K810i. Alle disse er highend-terminaler, så avveiningen blir naturligvis hva ma ntrenger av alle de andre funksjonene. Og om man betaler for boksen med egne penger. N73 har et litt enklere kamera, men bare se på bildene til "stili". Denne telefonen får man gode tilbud på også.
Dette med batterikapasiteten til 95 er etterhvert ganske myteomspunnet. Vi hadde de første terminalene her på kontoret, og slet med å holde dem gående hele arbeidsdager. Trikset var å redusere lys i displayet og unngå å ha på Bluetooth mer enn høyst nødvendig. Å bruke GPSen (som slet med å finne satelitter...) var naturligvis helt utelukket. Firmware-oppdateringene har hjulpet enormt, men telefonen er fremdeles ganske tørst. Det som trekker opp forbruket aller mest er bruken av kameraet. Verdt å tenke på hvis man skal ta mange bilder og ikke har lader ganske lett tilgjengelig. Mvh Tellef Telefon |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Absolutt ikke....jeg var skeptisk til AT&T men angrer ikke overhodet. Bare Web Mulighetene er verdt hver lille cent.....
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Tror ikke jeg kjenner til noen som har til hensikt å tappe et batteri med vilje. Derimot forventer man seg at en helt ny telefon skal holde lenger enn én arbeidsdag. Hva som er tilgjengelig av oppdateringer overlater jeg til forhandleren å holde styr på, selv fikk jeg denne telefonen medio november.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Forøvrig, fikk du den i midten av november er IKKE siste oppdateringen innlagt, og du vil få merkbar forskjell ved å oppgradere. Forhandler driter vel ganske syltynt i hvilken firmware du har på telefonen din. Forøvrig: slå av den "pusher funksjonen", wlan scanning og 3G, samt oppdater telefonen din så tror jeg du blir fornøyd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Newcomer
|
![]()
Anbefaler N73. Veldig bra telefon! Er du ute etter en telefon som tar gode bilder og er godt egnet til musikk er dette telefonen for deg! (Nokia N73 Media Edition)
To bilder jeg tok med denne. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Tips til brukbart TR-kamera? | Martin | Bilder & foto | 11 | 29-05-2013 18:03 |
Trenger litt hjelp med kamera utstyr. | Yankee | Bilder & foto | 12 | 29-06-2011 02:51 |
Trenger tips til flyradio | ENGM 911 | Register- og ATC-Forum | 12 | 21-05-2011 16:50 |
Trenger tips til hotell i Barcelona | LN-AØR | Reiseforum | 3 | 16-06-2008 15:20 |