![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Endelig fredag!!! Hovedstaden byr på null grader, regn og ennå er det utrolig mørkt ute. Blir nok å gjøre på kontoret etter to dager borte - ettermiddagen byr på en treningsøkt før det blir rødvin i go`stolen. Ha en bedre start på helgen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Gud mørning alle forumister!!
MJF melder om 3 blå og lette snøbyger her! Morgenflyene er på vei mot sine destinasjoner og her skal vi ha frokost med kaffe og kake! En kollega som har bursdag ![]() Klokken 1036 er det avreise til Bodø! Sosial kveld og konsert sammen med venner i kveld og i morgen... Hangarfest/revy med jobben! Det blir nok gøy vil jeg tro ![]() E!
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra OSL.
![]() Første vakt på nesten en uke... Trøtt ja... Snør gjør det her og.. Ha en god dag alle sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra København. Litt trøtt og fyllesyk etter igår, men nå er det snart tid for å komme seg på skolen. En treningstur er også planlagt iløpet av dagen. God helg
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God fredag!
Natt 2/3 på Radisson SAS Royal Viking i Stockholm undangjord, sponsrad av mitt förra univeristet ![]() Har tagit en kort paus i arbetet på mässan för att vila mina öron från allt det oväsen som är i hallen. I kväll blir det en bättre middag på Restaurang Grodan! Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God formiddag fra Heggedal....
Nyter dagens første kaffetår her før man om et par timer får liket i dusjen og deretter kommer seg opp på jobb, for en senvakt og nattevakt...... Gjeeesp, blir trøtt av bare å tenke på det! God helg til alle forumister!
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Vært på OSL siden 04:20 og kjenner det i øya når man kommer hjem å setter seg ned i stolen - Zzzzzzzz!
Dog nå har man ferie frem til 10DES, så who cares!
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Suite på Rica er ikke feil
![]() E!
![]() |
#10 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God dagen!
I dag er egentlig litt gledelig. Ikke bare at det er fredag og under en uke til langweekend i Tyskland påstartes, men også fordi jeg i går fikk booket meg en Z klasse billett med SK til BKK i mars. Har ikke reist i den nye Bizclassen til SAS intercont enda, så dette blir spennende. Er jeg heldig blir det kanskje Stein Kaptein som blir skipper også, men det vet han vel ikke enda. God helg! I kveld blir det litt øl på far!! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
G'fredda fra Hickory Tavern, SC. Her er Thanksgiving paa hell .. mye grom foede har blitt inntatt og jeg sitter her god og mett og smaasurfer litt ..
Dagen har blitt brukt til aa installere traadloest nettverk for svigermor .. tiden gaar fremover, ogsaa her paa bondelandet. Innstallelringen gikk smertefritt - med ett unntak - men det problemet ser ut til aa vaere paa hardwaresiden. Signalene mottas, men droppes omtrent umiddlebart. men det viktigste var aa faa laptop'en hennes opp aa staa, og det gikk greit. Sol og fint og rundt 15 grader .. guttungen gleder seg til det skumrer for da skal vi paa ekornjakt .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
|
![]()
Godt poeng .. skal teste .. det er saa mye dritt paa den computeren at det kan vaere mye rart som blokker ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad fredag morgen | EB | Flyforum | 22 | 10-07-2009 20:56 |
Glad fredag morgen... | EB | Flyforum | 2 | 29-12-2006 22:58 |
Glad fredag morgen... | EB | Flyforum | 4 | 26-05-2006 12:17 |