![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Hvilken 737 versjon er det Sterling pleier å bruke mellom Oslo og Firenze om sommeren?
NB607 og 608 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
737-700.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Takker.
hmmm, dette kan bli trangt ![]() ...men siden det ikke er jeg som betaler skal jeg ikke klage... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Hadde den sept 2006. Rullebanen er kun 1.654 m og de må derfor bruke -700. Alle -800 bruker Pisa. ( F.eks FR ).
Snakket faktisk med kapteinen om dette. Ved høy temp ev. andre lite fordelaktige flyforhold gikk de ned i Bologna ( av og til,m sjelden ) for å fylle fuel. Joda den er fryktelig trang. Heldigvis hadde vi en treseter begge veier for to pax så jeg kunne sitte sidelegs. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hiv innpaa et par flasker brennevin, saa ordner nok det seg
![]() PS! I foelge enkelte paa forumet er jo Sterling konk foer sommeren uansett ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
He he det får være redningen...og har "advart" sponsoren om det. Men billettene var kjøpt uten at noen hadde konsultert med meg ![]() Litt usikker med brennevinet da det mest sannsynlig blir jeg som kommer til å kjøre når vi kommer frem..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Om du har 180,- til overs kan du jo enkelt kjøpe deg plass på rad 1 eller EE lenger bak.
![]() |
#8 | ||
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Minner meg om en tur jeg hadde for masse herrens aar siden til Faro fra gamle Gardermoen. Etter 3 pils og 3 cognac (ca over Amsterdam) kom jeg paa at jeg hadde en Clio som sto og venta paa meg... Kjoer paa med kaffe saa gaar det greit ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
![]() ....men med tanke på at han som betaler for billetten er vant til business class og privat jet synes jeg det er små kjipt ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Hvordan fungerer forresten seteplassering hos Sterling hvis man ikke har reservert? Kan man da velge når man sjekker inn eller blir man tvangsplassert?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Man kan jo be om f.eks midtgang da man sjekker inn, men sånn all over så er det pest eller kolera hvor man sitter om man ikke bestiller exitrow, hvor de jo er bedre benplass.
![]() |
#13 | |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]() Quote:
Det er vel ennå en liten stund til turen, men minn meg på det et par dager før, så kan vi kanskje påvirke plasseringen litt ![]() S |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Da er problemet med benplass mest sannsynlig løst. Har reservert for meg og brodern rad 1 på vei nedover (nødutgang var tatt) og nødutgang (rad 13) på vei hjem. Hvordan er forresten benplassen på rad 1 iforhold til nødutgang?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]() Quote:
Det er jo en stund til dere skal reise, men prøv å huske en liten ting. Ta med kvitteringen på setereservasjonen. Og dobbelt sjekk når dere sjekker inn. PGA av dette bestilles et separat system enn innsjekk, så kan det skje at sete info ikke kommer over til oss fra Sterling. Det skjer ikke ofte, men jeg opplever det innimellom. Og selvsagt de gangene så har ikke passasjeren sjekket før de står ved gaten, og hvis flyet er fullt så sliter vi med å fikse det..... Men hvis man dobbeltsjekker setet ved innsjekk så er man ganske safe. S |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
Og ikke overaskende: Da har resten av reisefølget også funnet ut av at benplass er kjekt og dermed har reservert ekstra benplass ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Jadda.....det er ikke bare DY som er glad i å forandre på avgangstider. NB har flyttet OSL-FLR 2 timer senere på dagen, selv om når sant skal sies ser jeg på dette som positivt da det blir 2t mer søvn
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
i NBs forvar, bestilte du billettene 8 mnd før avgang. Det er lenge det..
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Sterling REG-request og Taxfree-spørsmål | anders320 | Flyforum | 7 | 07-10-2007 21:41 |
Sterling...ai ai ai... | ENGM RAMP | Flyforum | 2 | 22-05-2006 18:26 |
Sterling.dk blir Sterling.lv??? | CK | Flyforum | 2 | 13-12-2005 10:40 |
Sterling | Jan | Flyforum | 9 | 22-11-2005 20:21 |