![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Fra Informasjon før bestilling på www.wideroe.no
Det er for tiden ikke mulig å kjøpe billetter på Finnair(AY) Hva skyldes dette - har dere solgt dere for billig?
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Årsaken ligger faktisk hos Finnair selv..
De har valgt å legge en begrensning på alle billetter som selges fra Norge( untatt fullpris) som sier "Valid on AY-ticket stock only" Dette gjør at vi og andre flyselskap for tiden ikke kan selge deres reiser, og vi avventer situasjonen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Jeg så også den beskjeden for en tid tilbake. Jeg håper virkelig at det kommer i orden - særlig hvis Finnair skal fortsette med sine vårkampanjer på interkontinentale ruter, med lavere priser på wideroe.no.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
hm, det virket ikke så veldig gjennomtenkt.... og jeg som nettopp meldte meg (og hele familien) inn i Finnair Plus....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Det er vel så at AY skal slippe å betale interline commission, så så veldig rart er det ikke. Det koster altså penger for AY at man usteder på 117 (eller 701) dokument. Om man ikke har sluttet med dette da, men det tror jeg ikke.
Uansett så er det jo bare å bruke en annen tilbyder, f eks restplass.no der man nå ikke betaler noen omkostninger. Litt gratisreklame der, selv om jeg er på vei bort fra selskapet. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ikke mulig å endre sete på Finnair.com? | Stian | Reiseforum | 2 | 28-03-2010 15:45 |
Er det mulig å koble billetter i etterkant? | gardkarlsen | Reiseforum | 5 | 07-03-2010 15:54 |
Ikke mulig å bestille Grandiosa-billetter til 300 kr. | FlightDeck | Reiseforum | 5 | 26-02-2010 16:36 |
Når lønner det seg å kjøpe billetter | ENGM 911 | Reiseforum | 2 | 28-12-2008 22:05 |
Billigere er det vel ikke mulig? | PW14 | Flyforum | 26 | 10-02-2005 18:04 |