![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Definitivt kjøligere i hovedstaden denne morgenen...høsten er her. Tidlig på kontoret og en del møter før vi fortsetter med trening i ettermiddag. Ha en bedre tirsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Superflyer
|
![]()
Morn fra TOS
Trøtt i morges ja, men jobb må man på. Kun en og en halv dag til ferie ![]() Ha en feiende flott dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen ja. I dag er det sol! Tenkt det.
Ellers håper jeg på en rolig dag i dag og. Men vi får se hva dagen bringer. PS! Lennart, jeg blir stoppet! De stopper alle! :-p
![]() |
#4 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God morgen!
Blå himmel men ingen varme! 11 grader er jo ikke akkurat tropevarme. Idag blir det full dag på kontoret, etterfulgt av en liten ettermiddagslur hjemme (håper jeg!) Litt for lenge til helg enda! Akk ja!! Slit med helsa! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God formiddag fra Oslo nord. Nesten så jeg møtte frostrøyken på plen kl 7 i dag morges. 7 +grader er ikke noe å skryte av i slutten av august.
Møte og møter - det er dagen i dag. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Nydelig,skyfritt vær med litt vind på Vestfjordens Costa del Sol! Kjølig? Ja,men det går an å gå med shorts og T-skjorte,allikevel.
Jeg blir svett av all den treningen din,EB! Har du kommet deg under de magiske 100kg ennå? 97,9kg imorges på Nærsnes. ![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Tja... 100,1 i går kveld og 99,6 i dag tidlig... Må nok holde på litt til - men så er jeg 1,91 høy og det spiller jo også en rolle...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Hilsen 1,79 og lavere tyngdepunkt. ![]()
![]() |
![]() |
#10 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
![]() Kan noen få gitt den mannen noe fet mat og låse døra til treningssenteret. Med fare for å gjennta meg selv: Alt under 100 kg er femi!! BF ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
glad tirsdag - littsmåkaldt i morges, men det var en deilig tur ned til Slemmestadveien (SL-gjengen har scrappet min favorittbussrute 261). Ser ut til at det endelig skal bli litt trening på meg også etter ferien. EB maser sånn med den treningen sin....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
EB er snart slankere enn CK!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Gamlebyen. Greit å jobbe kveld slik at man våkner til akseptable 15 grader utenfor vinduet... Men nå vurderer jeg nesten å slutte å lese ellers hyggelige morgentråder pga en overflom av trenings- og vekt/høydeprat...
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
G'morgen fra Alpharetta, hvor det nettopp blinket kraftig gjennom vinduet foer det begynte aa buldre lystig .. en kjapp titt paa vaerkartet avsloerer at det kun er en liten roedgroenn blipp i hele Atlantaomraadet paa Doppleren - og den er selvfoelgelig akkurat her ... Vel - saa lenge den ikke faar selskap av flere, skulle det ha liten betdning for rushtrafikken .. ellers faar jeg kjoere paa med litt motlyd ... ![]() Naa ser'n foroevrig ut til aa bli stoerre ... Thor - ikke foekk opp bilturen min!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Tja noen klager på vin og bilprat...og noen på treningsprat. Og majoriteten av det norske folk skjønner ikke hvorfor vi i det hele tatt har et eget flyforum...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Tananger/Forus,
Dagen startet med høyt tempo her i gården. Lunchen er unnagjort og det er tid for litt selvpleie før dagen barker videre. Siste del av forrige uke ble tilbragt i AMS. Været var helt topp og det gav rom for spotting også forskjellige steder rundt lufthavna. Kom hjem 30ruller fattigere med K64 film. I morgen er det tid for ny tur over fjellet med SK4002 til Lilleaker kontoret. Ha en fortsatt fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Flyklapper
|
![]()
Da var vi paa plass ved Veikrysset etter en overraskende grei tur inn ... det ble Seigmen live paa hoeyt volum nedover GA-400 idag ... tung musikk som sto til fargen paa himmelen ..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad tirsdag morgen | EB | Flyforum | 26 | 14-10-2009 09:36 |
Glad tirsdag morgen | EB | Flyforum | 17 | 08-07-2009 03:52 |
Glad tirsdag morgen... | EB | Flyforum | 7 | 20-03-2007 17:24 |