![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Har tittet på LH i kveld og de har allerede t/r MUC for kr, 934 t/r inn i august 2008.
Det har vært en del som har etterlyst når DY åpner sommerprogrammet 2008. Så dere som venter på DY til Munchen, løp og kjøp LH med full service airline dit med DY-pris !! Bare tull å ta DY. Velg mellom TRE flighter hver vei hver dag. Ikke noe FR-gebyrer for seter, bagasje etc. Gratis mat, øl og vin og benplass og nødutgang !:lightbulb Herlig med konkurranse. Slik skal det være... ![]() Vi elsker byen ( og angrer på for tidlig booking på øppkømings nedneunder ). Kunne ha fått LH til same pris dersom jeg hadde ventet litt. ![]() ![]() Men jeg har lært.... :wink |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Riktig... Lufthansa har meget bra priser til Tyskland og veldig god service!!! Munchen er også et godt utgangspunkt for ferie i Italia...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Tittet i dag på ATH i juli 2008 med LH.
Lett å få kr. 1.789 via MUC med kort stopp der. DY har fra Rygge ca. kr. 2.300 til vel kr 2.500.......Lett valg nok en gang. Virker som LH har tatt opp kampen med lavpris-selskapene. ![]() Så det blir ikke Rygge med det første. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det er vel ikke så unikt at et nettverksselskap er billigere enn en LCC.
Jeg har da flere ganger ved sammenligning, fått mye billigere billetter med BA enn FR til London f.eks. Selv ville jeg valgt DY nonstop til ATH framfor flybytte og lenger reisetid med LH, selv om man kanskje får en gratis brødblings hos LH. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
...og bedre benplass, gratis drikke og bonuspoeng!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Je flyg SAS,okke som!
![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Komforten på LH sine gamle 735 synes jeg ikke er så mye å skryte av iallefall.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Forresten, til de som har lyst til å dra til ATH er det en fin kombi med NB ut fra Rygge tidlig om morgenen ( dvs. da også en noe for tidlig retur fra ATH til Rygge ).
MEN på lørdag har SK en sen avgang til OSL. Da kan man få maksimalt ut av turen spesielt hvis en bare har noen få netter ! :wink |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Advarsel til dere som skal til JFK de neste 6 ukene | LN-MOW | Reiseforum | 0 | 09-09-2013 15:17 |
Til dere som er på OSL nå | Nja | Flyforum | 5 | 28-11-2009 11:22 |
Til dere som jobber hos SAS og har tilgang til ting i kveld... | Utflyttet | Flyforum | 5 | 18-11-2006 23:44 |