![]() |
|
|
![]() |
#1 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Hei.
For meg ser det ut som denne maskinen står der som et museumsgjennstand - den er der hver gang jeg er på osl og titter til venstres for inngangen. Sikker bare innbildninger fra min side, Nå kommer kommer`n og når drar igjen til/fra osl ??? - Kanskje det er flere av diise som dukker opp i løpet av 24 timer ?? Noen som vet om denne kommer opp på SBS-1 ?? _ Enkelte DHL maskiner kommer opp på SBS-1 til tider. Ramp gjengen - når og hvor står de på parkometerplass - de står der ikke gratis - de må vel betale på parkeringsautomaten ![]() ![]() Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
evig optimist
|
![]()
Frakter`ne begynner å komme rundt 0600 hver morgen, som regel kommer UPS inn først, hvis MNG cargo er innom så er det som regel den som ankommer først. TNT kommer vel rundt 0700 mener jeg, Icelandair cargo er jeg ikke helt sikker på, men den også kommer rundt de tider.
Avreise igjen mellom 20.30 og 21.30 hvis jeg ikke husker helt feil. Så du kan vel trygt si at de legger på mye penger på parkometeret :-) Asgeir
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
UPS har kanskje fortsatt ankomst-til 06:00. Sist jeg prøvde, kom den 06:30. TNT og DHL kommer som regel mellom 06:45 og 07:15, uten at jeg har nøyaktig rutetid.
Når FI 75F kommer, flyr vel den for TNT, og hvem av de 3 MNG evt er vikar for, vet ikke jeg, men antakelig for UPS ?
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Den Airbusen på bildet Jan står på 173 på dager hvor vi har Korean på besøk. Dette da vi rett og slett ikke har nok oppstillingsplasser på cargo, samt at vi egentlig heller ikke har plass til 747'en til Korean.
Tidligere når vi også hadde dager med Aeroflot DC-10 og/eller dager med Lufthansa's MD-11 frakter så ble 2 av frakterne parkert på 173 og den andre på 174,5 (Ja, jeg skriver riktig, 174,5 ![]() Men dette gjaldt tidligere når vi stort sett bare hadde B757 og Tu204 frakterne. De dagene som de da (ofte uten å melde ifra til oss) kom med 2 stk. A300 ble det straks verre. Da måtte den ene parkere heeeelt på den andre siden, nemlig 186!
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hvorfor flyr de ikke mer, det koster jo å ha et fly på bakken, tar jo ikke så lang tid å fylle det opp heller, når alt er i kasser?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Fraktere flyr om natta og sover om dagen.
![]()
![]() |
#7 | |||
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]() Quote:
Quote:
Quote:
Da har vi lært noe i dag også ![]() |
|||
![]() |