![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
noen som vett om noe BRA hotel på St. Maarten?? gjerne noen me utsikt mot innflygningen til rwy. 9 til Princess Juliana Airport..
klarer ikke finne navn på hotelene ![]() :exclamati ![]() ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Maho Beach Hotel and resort het det den gangen jeg var der. Koster noen laken, men du verden du verden for en utsikt
![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Vurderte å reise til SXM selv for en liten tid tilbake, da var det Maho Beach Hotell som var aktuellt.
Tar jeg ikke feil er vel SXM under Utvidelse, og mye av det flyplassen er kjent for vil mest sannsynlig forsvinne ![]() Derfor er andre plasser i verden mer spennende, hvertfall for mitt vedkommende ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Med utvidelse av rullebanen blir det kanskje færre landinger helt i enden?
Men uansett, det er jo orkesterplass for de som liker fly.
![]() |
#6 |
Newcomer
|
![]()
Jeg har hørt at de mulig skal forlenge 09 forbi Maho B. også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
Hvor mye koster det sånn ca å fly tur/retur fra Norge til St. Maarten
![]() |
#8 | ||
Ute på tur
|
![]()
Billigste jeg finner er disse med AF når jeg slo opp ut i midten av mars og hjem i slutten av mars:
[KVS Availability Tool 2.7.0/Platinum - Sabre: Fares/DotRes/IT/USD] Quote:
[KVS Availability Tool 2.7.0/Platinum - DotRes: OSL-SXM/AF/VLAPVK4/968 USD] Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Her er nok det beste hotellet på St. Maarten, splitter nytt minutter fra flyplassen:
Westin St Maarten |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Og hvis du vil reise dit med EB poeng, så er det vel greiest med SAS til EWR eller IAD og så US via Charlotte til SXM.
Det vil koste litt, 60000 + 50000 = 110000 poeng på økonomi........ Ang hoteller; HER er ett som ser bra ut, rett ved Maho Beach. :-p |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
*Gammel tråd*
Når jeg søker på Sonesta Maho Beach Resort for 4 personer får jeg ikke opp om prisen er for 1 eller 2 rom. Jeg søker på hotellets egen hjemmeside. http://www.sonesta.com/mahobeach/ Noen som vet om prisen gjelder 1 eller 2 rom?
Det finnes tre sider av en sak, min, din og den korrekte Click Here to view my aircraft photos at JetPhotos.Net! Last edited by Vede; 08-01-2011 at 13:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Anyone?
Trenger hjelp! Hotellet vil ikke svare.
![]() |
#13 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Det gjelder ganske sikkert 1 rom, med ekstrasenger.
Man kan også bo på Royal islander club, vegg i vegg med Sonesta. Her må du kontakte hotellet direkte, da dette er timeshare sted, men de leier ut rom til tider ved kapasitet. Her er link http://www.royalislander.com/ Dette er rom med kjøkken, og gode fasiliteter. La Terasse er best. vi trivdes veldig bra der. Meget god plass til 4-6 per rom. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hotel-medlemskap | Chaos Controller | Reiseforum | 7 | 30-07-2015 21:54 |
Radison Royal Hotel Moscow (the 7th building / Hotel Ukraine) | Fjordheim | Reiseforum | 1 | 10-12-2013 13:41 |
Gratulerer med dagen til Martin (Martin)! | Speedbird | Flyforum | 49 | 24-09-2008 23:14 |
Hotel i Tallinn | Chaos Controller | Reiseforum | 1 | 19-05-2008 13:32 |
Martin, Martin, Fredrik og Øystein erobrer Florida | Martin | TripReports | 50 | 30-04-2008 10:41 |