![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
En kollega av meg kommer inn med fly til Gatwick og skal videre med et fly fra Heatrow.
Spørsmålet er da : hvor langt/lang tid er det mellom flyplassene, går det tog eller må han ta buss??
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Hilsen Ole |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
I gode gamle dager kunne man fly helikopter med British Caledonian - noe jeg har gjort!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Det går buss mellom Gatwick og Heathrow - ganske ofte. hvert 10.-20. minutt.
Se National Express og velg Gatwick som avreise og Heathrow som ankomst. Kjørte den bussen en del for et års tid siden da vi hadde mye møter på Gatwick. Dessverre flyr ingen fra OSL inn til Gatwick. SAS flyr inn fra Bergen men ikke så ofte.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]() Men, husk å beregne gooood tid... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
|
![]() Quote:
![]() Men det går nok greit å komme seg mellom flyplassene men som det sies lurt å beregne goood tid, selv om det faktisk kan gå meget kjapt også. Men det er en stund siden og ikke med dagens situasjon, hvor jeg har inntrykk av at alt går tregt på London-flyplassene og mye tullete opplegg. Håper din kollega rekker dette.
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Tusen takk for svar folkens!!
Han skal fly fra Bergen til Gatwick og videre til Tornto, så litt videre i Canada. Håper han rekker hjem til jul!! Ser bussene bruker ca 1t 20 min på ruten, og at de har WC på bussene ![]() Min kollega Rob hilser også og takker for hjelpen ![]() ![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hadde det ikke vært lurere å reise BGO - OSL - LHR da? Men kanskje det er en "smart" reisebyråagent som har kommet opp med ruta til din kollega. Uansett, lykke til
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Heisann!
Quote:
LHR må være en av verdens mest rotete flyplasser...:huh: Dag
![]() |
![]() |
#11 | ||
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() Quote:
![]() Opp mot 2 timer mellom flyplassene, det skal holde hardt, det blir jo ny sikkerhets kontroll også er det check in........... Dette tenker dem ikke på de som fikser billetttene våres ![]()
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegian bytter fra Stansted til Gatwick på Værnes-London-ruten | MartinL | Flyforum | 6 | 20-01-2010 10:06 |
Norwegian flytter fra Stansted til Gatwick | BU595 | Flyforum | 55 | 04-02-2009 23:11 |
Heatrow - Gatwick | hurvert | Reiseforum | 5 | 18-12-2008 16:28 |
Norwegian bytter fra Stansted til Gatwick fra Bergen | jb1 | Flyforum | 17 | 19-06-2008 18:49 |
Zoom fra Gatwick til JFK | litt-amatør | Flyforum | 2 | 21-06-2007 15:15 |