![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ja da har Discovery Channel kastet seg på SMS bølgen (og litt på demokrati) og lar oss være med å bestemme hvilken dokumentar som skal sendes hver søndagskveld!
Førstkommende søndag er det mulig å stemme fram Airbus A380 Du bestemmer HER Egil
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Vil gjerne se dokuen om 380 jeg.. men å bruke 5 kr for å stemme den fram - nja, skeptisk, ja! Betaler jo allerede for å ha kanalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Man har vist en lignende dokumentar program før. Da hvordan man bygde flyet, materialer osv. Men jeg har stemt på denne nå!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Aviation Junkie
|
![]()
Det virker som om dette er oppfølgeren. Den forrige stoppet vel sånn cirka ved første flygning, mens denne ser ut som handler mer om det som har foregått etterpå.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
24 minutter igjen!!
Håpe håpe håpe. . . . :huh:
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ja, får håpe det ikke blir noe Pompei-greier...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Fruen var ikke så interessert i fullskala modellforsøk av toalettsystemet i A380 så programmet ble visst stemt bort da jeg forlot TVen en tur....
![]() Edit: Jeg var vel heller ikke så veldig interessert siden jeg forlot TVen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hver mann sin fjernkontroll!
![]() Det var da et par interessante innslag, i det minste. Særlig synes jeg forsøkene der man lot halen gå ned i bakken når man tok av var bra Fly-TV! Ellers ble jo de forskjellige problemene presentert underveis. Ellers så var jo det en typsik konfliktsak som man ser i de fleste bedrifter av denne type - markedsførerne vil ha flyet ut på en 12-dagers turné verden rundt for å blidgjøre sure kjøpere etter forsinkelsene. Dette ville selvsagt ikke ingeniørene ha noe av - det ville jo gi ytterligere forsinkelser i testene. Men flyet skulle jo også selges - så markedsføreren fikk det som han ville.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Ehm... fint Discovery tenker på det norske språk men.... "Skyve konvolutten".... Come on! Pushing the envelope oversettes dårlig til å forflytte en konvolutt fra A til B...
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Det er mye dårlig oversettelse på disse tekstlinjene, spesielt oversettelse av tekniske begreper. De fleste språkfolk velger allerede på gymnastiden bort de naturvitenskaplige fagene, så da kan dette enkelt forklares.
![]()
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#12 | ||
N/A
|
![]() Quote:
Quote:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Stem på Widerøe-kaka! | TCAS | Småprat | 7 | 05-11-2011 14:23 |
Stem på verdens beste bonusprogram | CK | Reiseforum | 4 | 10-11-2010 12:45 |
Stem på det nye lakkskjemaet til Euroair! | Speedbird | Flyforum | 9 | 15-01-2008 23:35 |
Stem paa livery | LN-MOW | Flyforum | 5 | 15-10-2007 21:52 |