Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 14-07-2024, 06:12   #1
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Default Fuktig søndag på Verdens Ende

God legen fra et fuktig Verdens Ende. Har regnet skikkelig bra i natt - og det skal det visst fortsette med. vi skal uansett pakkene Stelvio`n og tysker`n for å sette kursen mot Ris og ny arbeidsuke. Men først skal unga og jeg spise opp banankaken…
EB is offline   Reply With Quote
Old 14-07-2024, 07:58   #2
FQTV
EBD

FQTV's Avatar

Default Re: Fuktig søndag på Verdens Ende

Morn fra tåkehavet.

Vanlige rutiner i løpet av dagen og ukentlig øvelse i ettermiddag. Klarer jeg å holde meg våken til kvelden etter to Insomnia netter blir det noe finale greier kl 21.

Ellers er det interessant å lese nettavisene i dag.

FQTV

FQTV is offline   Reply With Quote
Old 14-07-2024, 08:40   #3
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

God morgen Split. Solen skinner, en løpetur en gjennomført og vi får vel snart tusle ned for frokost her på hotellet. Bassengtjeneste i dag før vi senere drar inn til gamlebyen her. Ha en fin dag.
Old 14-07-2024, 08:49   #4
Ezeiza
ScanFlyer Blue

God søndag fra en fjord i Ryfylke. Drømmedag i går, regn i dag. Vi tar det vi får og nyter ferien som er i gang.
Ezeiza is offline   Reply With Quote
Old 14-07-2024, 09:05   #5
HMWK
ScanFlyer Molded

HMWK's Avatar

God dag fra Chaweng! Her er kl 1401 og har akkurat spist lunsj. Konemor tar massasje og jeg har hatt bassengtjeneste med minstemann. Nå skal jeg og eldstemann prøve oss på fotballgolf! Han er en habil fotballspiller så jeg tror det blir rått parti. Satser på en massasje senere i dag samt en is!
HMWK is offline   Reply With Quote
Old 14-07-2024, 09:08   #6
TriStar
ScanFlyer Crusty

TriStar's Avatar

God morgen fra et regntungt Oslo. Her skal det pakkes for en ukes motorsykkeltur. Heldigvis går første etappe med Kiel-ferga, så slipper forhåpentligvis ganske billig unna gråværet. Så får vi håpe det er tv-signaler ute i havet… God søndag ønskes
TriStar is offline   Reply With Quote
Old 14-07-2024, 12:57   #7
Hypern
ScanFlyer Rusty

Hypern's Avatar

God søndag fra Lisboa. Morgendagens flight er sjekket inn og er egentlig litt glad for det. Styr med mobil og alt sånn, portugisisk politi anbefalte å anmelde hele greia i Norge da ingen ID papirer gikk tapt og oppholdet var såpass kort.Jeg kan forsåvidt være enig med dem i det, det er jo egentlig kun en formalitet for forsikringen. Evt så er de ikke så veldig interessert i å nok en gang deale med papirarbeidet for en idiotisk utlending som har blitt frastjelt mobilen her. Har et inntrykk av at tja politi i Sør Europa er litt slappe og ikke så veldig interessert i å jobbe. Sikkert varmen som gjør det. Til gjengjeld så jeg en politipatrulje i går kveld som var meget tungt bevæpnet, altså litt kraftigere skyts enn det de vanligvis bærer på hofta.
Hypern is offline   Reply With Quote
Old 14-07-2024, 13:33   #8
OJB
ScanFlyer Rusty

God ettermiddag fra Tananger,
Det ble en våt dag her over i sørvest så langt i dag. Det ser ut til å gi seg og da planlegges å høste solberg fra buskene i hagen. De er modne et par uker før tiden i år på grunn av varmværet vi hadde i mai og inn i juni.
Ha en fin dag.
OJB is offline   Reply With Quote
Old 14-07-2024, 14:04   #9
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty

God morgen fra Gulfport. Her siter man og gjesper om kapp med en ørn som glor rart bort på meg. Litt kjøligere i dag med 27 grader på morgenkvisten, men det kommer seg nok. Middag i går i Tampa på en Michelin anbefalt restaurant "U-le-le" https://ulele.com som var helt fantastisk.. Amerikanere kan virkelig det å kominere herlig mat med fravær av snobberi - rimelig avslappet dress-code. Snart ut å handle litt, men i dag er dessverre vår nye tyske favoritt-baker dessverre stengt. Brød henger de litt etter på her. I dag er det strand og biff på agendaen.

Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	c000f934-00ad-4d1a-844a-ff8a6089a90f.jpg
Views:	340
Size:	157.8 KB
ID:	54853  

Upcoming:BKK HKT BGO CDG DXB AMS CPH SFO AUS TPA
SudCaravelle is offline   Reply With Quote
Old 14-07-2024, 14:08   #10
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

G'morgen .. ikke noe problem med væte eller fuktighet her, annet enn i luften.

Sterke nyheter i går ettermiddag .. Attentater mot presidenter og politikere skjer jo innimellom, men er like tragisk hver gang. Og denne gangen ser det ut som at Secret Service gjorde en slett jobb. Skytteren ble jo oppdaget i det som burde være god tid til å sikre offeret. Taket han skjøt fra burde jo også vært bedre sikret. Mange spørsmål her ...

Vel uansett, dagen byr på fotball og opptreden av en komiker. På samme tid, selvølgelig ... Vi får se hvordan jeg løser dette.
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 14-07-2024, 15:32   #11
SK384
ScanFlyer Crusty

SK384's Avatar

God dag fra TRF. Jeg måtte nedom her en tur for å hente datter som har vært på besøk hos sine besteforeldre. Kjerren er 1 time forsinket så da må jeg slå i hjel litt tid her. Formen er i bedring, men vi får se hva blodprøvene i morgen tidlig viser. Er de fremdeles økende avlyses morgen dagens tur til DUB og da blir det MR og antagelig ERCP i nær fremtid i stedenfor. Håper jeg kommer meg avgårde, men vi får se. Livlege ringer i morgen straks svarene er klare så tar jeg en avgjørelse i samråd med han.
Old 14-07-2024, 16:17   #12
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

Hei og hopp fra Lillestrøm. Her er det Djokovic og Alcatraz på TV. Senere blir det Fotball.

Litt deilige å kjede seg. Lenge siden jeg har kjedet meg.

Ha en best søndag

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 14-07-2024, 17:04   #13
Eirik
Livsnyter

God søndag vestfra.
Herlig start på dagen med regnvær i hovedstaden, en fin time i nesten folketom lounge på OSL, og en knall tur over fjellet med Sas´ E195. Gøy fly, og en slags `Premium-følelse over setene, virker å være litt større/bredere enn de på A320, 2+2 i bredden, min favorittt Sas-kabin for tiden.
Eirik is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules