![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God søndag her fra Asker. Fortsatt mørkt, men både espresso og Peppa Gris er på plass. Sesongbytte i garasjen i dag, så da må sykler og ski bytte plass. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Haukeland sykehus. Legene ville ikke at jeg skulle gå på brannkamp på går så da ble det å se den på fjernsynet fra sykesengen.
Det er snakk om soningsoverføring til Riksen i dag. I dag er livlegen min på vakt på Riksen og det skal være et møte lå på formiddagen mellom Riksen og Haukeland så får vi se hva som skjer. Kommunikasjon mellom sykehus er et kapittel for seg. Haukeland får ikke tak i journalen min på Riksen. Jeg har skrevet ut noe av den selv slik at de har de siste epikrisene. En kan lure på om brevduer ville vært et teknologisk fremskritt. I 1969 ble månelandingen overført direkte på TV, men 54 år etter kan de altså ikke overføre en journal mellom to sykehus. Siden det ikke ble kamp fikk jeg nå pyntet sengen litt.
Upcoming flights: Planer legges. Kanskje det blir en tur til helgen. Last edited by SK384; 22-10-2023 at 09:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Men de skal innføre DIPS Arena (nei det er ikke samme elendighet som Helseplattformen) - DIPS er et system Helse Sørøst har brukt siden de fikk datamaskiner til å skrive journal på tror jeg. Det ble startet av en lege på Norlandssykehuset i sin tid vet jeg og firmaet er nå eid av Stiftelsen Diakonhjemmet delvis faktisk. Mye av problemet med IKT i helsesektoren skyldes at en del leger nok hadde et og annet programmeringskurs i sin tid og bygget opp sine egne små systemer for sitt legekontor. Dette er i dag heldigvis i større grad profesjonalisert, men problemene er der fortsatt. Jaja god dag fra HElsingfors - her må man pleie en bakrus, det er iallefall et langt mindre problem enn ditt. Har heldigvis ikke hjemreise før i morra så kan ta livet med ro. Last edited by Hypern; 22-10-2023 at 10:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Knausen. Peisen er på full guffe og frokosten fikk ståene applaus. Tror det blir mye innendørs i dag og to kilo bibringe skal gjøres om til god gammeldags lapskaus. Senere i kveld blir det kveldsflighten til LHR hvor man skal være klar til ledelsesmøte på et snasent hotell i morgen tidlig.
Rart med det - uansett hvor mye man elsker å reise så er turer uten familie pyton. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Heia fra BGO! Høytrykket som skulle gi litt solskinn har dessverre dratt for langt nord, slik at det er skyet. Greit nok, ikke regn og over 10c senere.
Ganske mørbanka i kroppen etter innebandykamp i går, ellers bare chill i dag og bør gjøre personlig regnskap (og litt budsjett) - ligger to måneder bak, snart tre ![]() Uansett ganske enkelt om dagen: leve billig og bra, før splurge på ferie i des/jan ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra senga. Klarte sove 22.00-08.15 og det gjør godt. Dagen bringer forikål, rydding i klesskap (sommer ut, vinter inn litt sent) og kanskje en håndballkamp.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
God morgen fra den blå stuen på Ris. Her skal huset vaskes - ryddet er det alltid. Middag samen med opphavet på Kolbotn i ettermiddag. Best søndag ønskes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Bremen. Allerede vært hos bakeren for ferske rundstykker til frokost. Usikker på hva dagen bringer men må nok ut en tur for å svi av litt energi.
I morgen venter det hjemreise med Color Fantasy |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
Den beste datasikkerheten er vel å bruke noe som er så gammelt at hackerne ikke har brydd seg om å lære det ..
![]() Velvel, her går det fortsatt i fax og papirfoldere når man bytter lege. Valpen vekket meg halv fem med dårlig mage. Godt hun sier fra. Fikk et par timer etter det før det var på’n igjen. Hjemover etterhvert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Toronto. Siste dag messe. Ok Italiensk mat i går på en lokal kjede med underlig navn; SCADDAbush. De mente navnet skyldtes at de hadde ymse greier på menyen.
Ha en best søndag alle sammen
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag fra Asker | Someone | Flyforum | 14 | 21-08-2022 22:47 |
God søndag fra Asker | Someone | Flyforum | 13 | 29-05-2022 21:45 |
God søndag fra Asker | Someone | Flyforum | 9 | 29-08-2021 13:12 |
God søndag fra Asker | Someone | Flyforum | 3 | 14-03-2021 20:13 |
God søndag fra Asker | Someone | Flyforum | 3 | 07-03-2021 14:43 |