![]() |
|
|
![]() |
#1 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
…vi er jo litt toeffere enn Midtiblinken og vaager oss til Portland OR. Fattighuset er jo historisk nettopp det, i dag er det et sted for FnateSportAndBadFashion(Golf) en vingaard (mer min stil enn aa slaa en uskyldig liten ball) et bryggeri (now we are talkin’) og et destilleri (fremdeles meget skuffet over at de ikke lengre brenner Grappa! )
Vi, deler av familien, er her nede og gjoer svigermor’s hus klarte for salg, noe som i Norge sikkert hadde vaert en noksaa enkel jobb ! Men svigerfar (ogsaa kjent som MafiaSjefen her inne paa forumet (OK det er en tid siden) var en slags Italiensk Reodor Felgen - noe som i og for seg er ganske stilig, men noe som ikke helt gaar veldig greit med bygnings inspektørene (de er utrolig Boooooring!!!) Uansett en 220 V ledning langs ytterveggen som hverken min svoger eller jeg skjoennte hvor den gikk, en natur gass (ikke fra Russland) ledning som faktisk har aktiv gass naar vi aapner kranen er jo bare «spice» i hverdagen - heldigvis er varene fra Fattighuset https://www.mcmenamins.com/edgefield absolutt paa topp (ja det er Kino, konsert arena (har faatt med oss den ukjente fyren Bob Dylan live - men heldigvis ennaa ikke Donald and the Trumpers med Fart, Fart, Fart og mega hitten Covid, Covid, Covid med lead vraeler Iwanka - after all this is Oregon !!! ) God Soendag med eller uten Donald and the Trumpers !!
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Egentlig god kveld her fra litt lenger sør. Herlig middag ved pieren på St Petersburg som også imponerte svært mye. Tent og fint, og mye glade mennesker og ikke minst fantastisk mat. Ble en liten night cap ved poolen og Dragen trakk seg forsiktig tilbake med arvingene når far skal spille musikk og flire.
I dag er deg vel en uke her nede og må jo si at etter tre USA turer så langt i år så overgår dette (dessverre) California til de grader. Været er også fantastisk og med normal helse så er den 34 graderes ved noon tider levelig. Her kan vi bo.. En av favorittene våres hjemme leveres faktisk også som sparkling her. Bread and Butter, og da fremdeles med 100% chardonnay. Nydelig og 100 spenn på Publix. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Tjøme. Planen i dag er vel å sikre årets porsjon av rørte jordbær til vinteren. Ellers skinner solen så vi får se hva vi finner på.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Kongsberg sykehus. Jeg har akkurat kommet meg ned etter en god natts søvn hjemme. Lite planer for dagen utover de faste dosene med intravenøs antibiotika. Mye sport på TV i dag med blant annet Brann-Stabæk samt formel 1 og 2. i tillegg sykles det jo også i Frankrike.
@LN-MOW. Kampen sendes på TVNorge klokken 15 norsk tid om du vil se at Stabæk får seg en leksjon av Brann. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Kolsås hvor junior styrer rundt som vanlig. I dag blir det å rydde gjesterommet som del av prosjekt nytt gulv, hvor gammel og slitt parkett må vike for moderne, slitesterk laminat med varme under, så får vi se hvordan det går
![]() Tror de også i dag skal rote rundt i Sveits, tror noen burde gi syklistene et kart, for hittil har de syklet mer i Danmark, Belgia og Sveits enn Frankrike ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Sandli overnatting i Alvdal. Livestockfestivalen leverte varene og jeg var taktisk og snek meg ut før siste konsert slik at taxi var lett å oppdrive ned til Alvdal sentrum. Dvs jeg tror de har lånt litt biler fra resten av distriktet og. På kvitteringen stod det taxi Tynset. Tidligere år har de hatt busshuttle for en billig penge men dette har visst blitt vanskelig med Innlandstrafikk etter sammenslåingen.
Uansett her blir det bare å slappe av frem til utsjekk før en kombinasjon av SJ og Vy tar meg med hjem kl 1315. Det er faktisk første mulige toget her i distriktet på søndager. Sent fra min SM-G990B via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
God morgen fra Toscana. Morgenturen unnagjort i soloppgang over noen toscanske åsrygger…eneste selskap var noen fugler, noen gresshopper og en og annen hes hane. Lunsj og bading på strandklubben i dag…i kveldsbilde det middag levert av bonden noen hundre meter bortenfor. Nyt dagen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God formiddag fra Lillestrøm.
![]() Her nytes det nykvernet kaffe og om litt skal vi gå en tur. Kjedelig med denne vinden hele tiden! Har prøvd å ordne Tiger Moth tur en stund men nå er det for mye vind. Vel, småflytur er avtalt på kvelden i morgen så forhåpentligvis kommer man seg en tur til værs da. ![]() Ha en fin søndag på bakken eller i lufta! ![]() Sent fra min SM-G998B via Tapatalk
![]() |
#11 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra samme by som Concorden over her. Litt kjipt med temperaturer og sånt, men skal vel få til noe uteaktiviteter her allikevel.
Vi får se hva det blir til i praksis. Ellers ingen store planer. Ha en stilig dag
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen fra 30040. Forumtid på terassen etter frokost og første kaffekopp. Nå skal svigerbeistet snart sparkes i gang før det blir å dra igang arbeidsdagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Aviator Extraordinaire
|
![]()
God morgen fra Florida.
Frisk og rask, men testet positiv for Covid, kona også. Har 2 vaksiner samt 2 boosters så det går nok over fort. Midt i flyttesjauen, får bare kle på oss maske når vi er ute blant folk. Flyttebil kommer Tirsdag, lite hus og få møbler det går nok kjapt.
![]() |
#14 |
Flyklapper
|
![]()
Ay caramba ... håper dere slipper unna med testscore og ikke mer.... Velvel, nok en historie til leirbålet ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Aviator Extraordinaire
|
![]() Quote:
De fleste naboene på gata mi har hatt Covid uten at noen har blitt alvorlig syk. Før vaksine kom på banen var det verre..
![]() |
![]() |
#16 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
Lais fra EU, det regner, og jeg er sjeleglad man slipper å vanne hagen. Begynner å nærme seg 3 år siden siste flytur (1 August 2019). Hvor tiden flyr…. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Aviator Extraordinaire
|
![]() Quote:
Og joda, det er som en mild forkjølelse enten du liker å lese det eller ikke. Er ikke snørrete lenger så det er nok over nå, hadde ikke feber eller leddsmerter, smak og luktesans har vært 100% hele tiden. All good.
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Det ble visst ikke noe festfotball av Brann likevel og seiersrekken med 9 strake ble brutt. Jaja, vi har nå uansett stø kurs mot opprykk.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Akkurat hjemme igjen fra Stadion, og kampen var i grunnen grei den, men Brann burde vunnet. De trenger for mange sjanser for å lage mål, og det vil straffe de før eller siden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Jeg har dessverre ikke fått med meg noen Brannkamper i år. Det er 3 kamper til på Østlandet som kan være aktuelle. Den første er mot Stabæk 7. august og de to andre er mot MIF og Fredrikstad i oktober.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God soendag morgen fra Vancouver | dc-8-63 | Flyforum | 10 | 09-08-2015 15:52 |
God soendag fra Bridgetown | imm | Flyforum | 18 | 15-12-2013 18:36 |
God soendag (mandag for meg) morgen fra UAE. | SudCaravelle | Flyforum | 13 | 24-06-2012 22:35 |
God soendag morgen fra UAE. | SudCaravelle | Flyforum | 12 | 29-04-2012 20:06 |
God Soendag fra Buenos Aires | LN-MOW | Flyforum | 4 | 27-02-2006 07:45 |