![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Kaffe og papiraviser er dagens første kombo. På gårdsplassen står det en franskmann som er bedre enn de tyske og den japanske som har besøkt oss den siste måneden…men du verden som jeg savner den italienske. Snart til Ekeberg for dagens treningsøkt. Nyt regnet og lørdagen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Asker, lenge siden yngstemann sov til over 7, så er rolig start her. Fantastisk indisk på Nimbu i går, etterfult av drinker på the Conservatory, som ligger såpass gjemt at man ikke tilfeldigvis ramler inn og bord reservasjon lønner seg. En tur på biblioteket etterpå, samt at jeg har lovet kona kreps til i kveld, så får jakte opp det også. Yngstemann er lover kanelbolle, så får man se om vi havner på Åpent Brød, Godt Brenneri eller Kaffebakeriet.... Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm!
![]() Flott regnvær her også, det trengtes virkelig nå! Her ligger det ann til en deilig sløv lørdag, kun med litt indretjeneste og mottak av Oda. Jupp, skikkelig slapp lørdag. Men det er deilig det også! ![]() Framover blir det mer reising igjen på fritiden, fra onsdag kveld, litt diverse turer med fly og tog. Håper vær for småflytur også! Men først nå, nykvernet kaffe fra Lufthansa koppen! Ha en skikkelig best en! Sent fra min SM-G998B via Tapatalk
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Kolsås, hvor man har vært oppe en stund allerede. Gårsdagen gikk til flybilletter, LH til FRA og Flyr fra Berlin, så blir det etterhvert en ICE-billett mellom de to stedene. All annen kollektiv i Tyskland koster pene 9 euro per pers i sommer.
Ellers lite ambisiøse planer i regnværet i dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg. Jeg våknet ikke før 0830 i dag og det må være mange år siden jeg har sovet så lenge. Stille og rolig i heimen i dag. Kone og datter er i Oslo og sønnen purker og sover. Her er det forløpig oppholdsvær men det er meldt regn senere. Jeg skal prøve å få tatt meg en trimtur litt etterhvert. Ellers spiller Brann i kveld mot Fredrikstad, så det blir nok å benke seg foran TV'en fra klokken 20.00
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
Liten våt kar mellomlandet på balkongen før han tok av igjen!
![]() Sent fra min SM-G998B via Tapatalk
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Tananger,
Fint vær her over så langt , straks ut til 6ern vår for det vanlige lørdags dugnaden med gjengen. I tillegg blir det forberedelser til W&W imorgen. Vi skal ta ut et par av jagerflyene som skal stå på utsiden imorgen. 12-15 imorgen blir det årets første arrangement i Sola Sjø , kom innom. Se Sola Flymuseums hjemmesider på Facebook. Ha en flott dag og god helg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God formiddag fra Color Hybrid på vei til Strömstad. Kona ville på vinshopping til Sverige, så da ble det like gjerne en omvei via Sandefjord. Nettopp ferdig ned buffet som faktisk er en helt OK brunch til 199,-. Nå har fruen annonsert avgang til tax-free’en så da er der bare å henge på… Ha en strålende helg
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hei fra Kollen. Da var frokosten over og det planlegges hva vi gjør med regnværsdagen. Ble en lett utagerende "gatefest" her i går da en av naboene begynte å lempe på med iskalde Peroni.
God lørdag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
Hu og hei,.. Her skal det pakkes ferdig før kursen settes sørover til solkysten. Fortsatt i Georgia, dog. Blir godt med litt avveksling.
Fikk en pakke med cd’er fra Norske Albumklassikere i posten i går, så da er underholdningen sikret. God timing. Den tok sin tid …. Må dagen gå smuuud ….. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|