![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Nå har Oda levert deler av lørdagens behov…så nå kan frokosten forberedes. Tur til byen med 4-åringene etter frokost…visstnok det som kalles au-pair jobbing i strøket her - selv om det etter min mening bare inngår i onkel-rollen.
Ha en lekende lørdag der du er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Lech. Får vel rulle ned til frokosten, etter gårsdagens fondue bonanza på Alter Goldener Berg. Så ut i bakken. Litt med minstemann i bånd og litt mer voksenkjøring etterpå. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra en snøfri prærie. En eller annen marka skal utforskes. Litt usikker på Nordmarka siden det arrangeres hovedlannsrenn i Kollen. Mulig det blir Vestmarka i stedet. De har sikkert fortsatt sjokoladekake på Gupu selv om kanelbolle til meg og pyntebolle til barna på Skjennungstua er «bænkers».
Kanskje det også blir tid til å fullføre DN mens Arnulf Øverland surrer i bakhodet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm.
En fredelig morgen med nykvernet kaffe og sola kommer utenfor. De grusomme nyhetene fortsetter å komme dessverre. Ellers gir omikron opp her hos meg heldigvis. Kona fikk det etter meg og ligger nå rett ut. Forhåpentligvis tar det ikke så lang tid før hun er bra igjen. Vi mottok varer fra Oda i går for første gang, det fungerte fint! ![]() Man får prøve en liten tur ut i sola i dag etterpå! Ha en god lørdag! Sent fra min SM-G998B via Tapatalk
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Knausen.. merkelig å våkne alene i huset på en lørdag. Nå er det frokost og en laaaaang tur rett inn i skogen og se hvor man ender..
Håper og håper ikke noen av kompisene ringer for å finne på noe hyss.. Vinkos alene i sofaen allerede 1600 er litt luksus. EB - Gå tur med barn heter "kos", ikke "aupair" ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Her har jeg fått Juvé y Camps på senga for vi skal til København på bizcation. Det blir matorgie i dag og I morgen, før jobb på tirsdag og onsdag.
- "Si meg, du drikker vel ikke Cava?" https://youtu.be/FXdD6QX5vj8 Ha en ekstra stilig dag.
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no The only difference between me and a madman is that I am not mad. You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind Last edited by Fnate; 26-02-2022 at 10:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Gudd morning herfra.
Overraskende lett overgang fra iPhone 8 til 13 etter at man hentet den på Posten i går. Savner ikke knappen under hele tatt, og trynegjennkjenninga går over all forventning. Planer for dagen er å komme seg en tur på butikken, og muligens en date med Telecasteren min. Den har fått stå urørt litt for lenge. Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Nå som man har kastet munnbindene er det ikke noe problem. Men de som lagde disse sidertelefonene hadde ikke tatt høyde for en pandemi nå den lagde denne ansiktsgjenkjenningen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God morgen (natt) fra Sheraton Downtown LAX.
Som vanlig når jeg er på langtur så blir det søvn utfordringer. Skulle ta en liten power-nap før jeg gikk ut på livet. Våknet nå (02) som alt stenger og døgnet er snudd på hodet. Bare å sove videre. Flyturen over gikk overraskende bra for å være i "loser section". Der har eg ikke sittet siden sist eg var der ![]() Sto ved Gaten og svettet og gledet meg mest til hjemreisen for å ha noe å positivt å tenke på, all bekymring for ingenting. 12t i Plus gikk greit. Ingenting å grue seg for. Serveringen før landing LAX kunne SAS spandere en Polarrull. Det var det. Det var annonsert før avgang at det var kluss med cateringen. Tiltross for annonseringen av begrenset catering så er vel det måltidet noe med det dårligste som er servert på et fly. Kun Air Kyoro var dårligere når eg tenker meg om men vi er altså i den enden av skalaen. Fysj og fysj. FQTV
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lørdag fra Ris | EB | Flyforum | 10 | 11-07-2020 18:14 |
God lørdag fra Ris | EB | Flyforum | 21 | 03-05-2020 00:01 |
God lørdag fra Ris | EB | Flyforum | 16 | 25-04-2020 19:55 |
God lørdag fra Ris | EB | Flyforum | 25 | 17-11-2019 00:20 |
God lørdag fra Ris | EB | Flyforum | 7 | 05-10-2019 15:02 |