![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra kjøkkenbenken. Snart åpnes hjemmekontoret og dagens oppgaver kan bli ekspedert. Middagen kommer nok også i dag fra Vinderen sjømat. Ha en bra tirsdag der du er.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God alt for tidlig morgen fra skogkanten. Nå er det seks sunne og gode matpakker som skal gjøres klare før man freser ut til svømmehallen og så bortekontoret. I kveld blir det date i sofaen med Fru Sud og noe meget godt i glasset.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra hjemmekontoret, da er jeg klar for en ny digital dag på 15 m2 og kaffen er på plass i koppen.
He flott dag videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen herifra!
Hvilket hotell våknet jeg på i dag mon tro? ![]() Svei av over 5000 kalorier igår, fordelt over blandt annet drøye 35k skritt, mye takket være iherdig stolpejakt. Kompenserte med en feit men middelmådig lam korma på en av byens indiske og noen gode, franske glass på sengekanten. Idag blir det sushi med Den Gamle. Trivelig tirsdag ønskes!
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Skulle vel være enten et Scandic eller et Thon-hotell? Gjetter mest på Scandic, men har ikke testet utsikten fra noen av dem.
God morgen fra jobben. Kom meg på plass etter noen ekstra bompenger på veg til jobb i dag. Da blir sikkert Lan glad. Nå skal det skvises paller inn på en stor, forurensende semitrailer, men den skal ikke innom bygrensa i hovedstaden. Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
MAKAN!
MAKAN!! Her skal dagens date med kalorikontrollen jeg bor samme med være kyllingwok uten ris eller nudler og tilhørende Munkholm. MAKAN!!! For øvrig, god tirsdag fra Lillestrøm. Har meldt meg frivillig til å hjelpe på alle store lagersjauinger i høst. Det er fint for moralen, men enda finere da det er gratis workout. En av sjauene var i dag, så jeg er fin og øm i armer og skuldre. Ha en fin en
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Hvalstad. Godt i gang med litt hjemmekontorering. Snart kommer Meny med ukens bestilling, håper på litt færre erstattningsvarer denne gangen og de snart får kontroll på lagerbeholdningen sin. I kveld skal det lages podcast. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Nok en grunn til å handle fysisk i butikk...og aller best hver dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Mårnings fra det Sørlandske!
Ukens siste kontordag før det blir hjemmekontor resten av uka! Sola skinner og det meldes opp mot 20 grader. Planlegger lunsj utendørs i dag. Kantina er jo corona-stengt så da må hver mann hjelpe seg selv til foring. Tror det skal bli en deilig fiskesuppe i dag. Heldigvis ingen planer for kvelden annet enn å sette inn en ny slange i bakhjulet på sykkelen til junior. God tirsdag ønskes! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God dag fra Oslo - får vel sette på en klesvask tenker jeg, men da må jeg ta heisen ned 7 etasjer. Det er litt insj føler jeg men det må vel gjøres. Senere i dag skal jeg sjekke synet på Brilleland for å se om jeg trenger nye briller eller ikke - jeg tror ikke det da, men greit å sjekke sånn hvert annet år (over 3 år siden sist da)
Forøvrig irriterende at noen besvarer ting i et saksbehandlingssystem som man må logge inn på for å se svaret (noe man som utenforstående selvsagt ikke har). Sendte dem et svar og sa jeg ikke hadde tilgang... Så får vi se om de klarer å gi meg svaret. Ha en fin dag dere som forsøker å få svar på noe. Last edited by Hypern; 15-09-2020 at 10:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen !
Her har man allerede rukket å bygge en vannbarriere og avløp og dratt opp noen slitne tomatplanter. Så nå har jeg fortjent en Sally (orkanen, ikke mustangen) ser ut til å styre litt lenger sør enn opprinnelig spådd, men det skal likevel bli dugelig med nedbør senere i uka. Synd den ikke dro vestover, men Trump sier jo at det er høstvær på gang der borte, så da klarer de seg sikkert .. ![]() Snart jul er det også - Costco har funnet frem juletrærne. Trallala -- !! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
...og her i vest sitter vi aa ser paa muligheter for evakuering. Etter en uke innendørs lengter jeg mest etter en 5km frisk loepetur, en lang (15000 steg +) tur med de 4 bente. Kjenner forurensningen i kroppen, konstant hodepine og skikkelig vondt i alle ledd. Her er vi «kun» paa 3 plass i verden med farlig luftkvalitet, slaatt av Portland #1 og Vancouver BC #2.
Vurderer aa dra oestover til Jackson Wyoming hvis vi ikke ser antydninger til bedring - hjemme kontoret er jo ganske «lett» 2 MacBook Pro og Internet. Interessant observasjon, tornadoene som skapes av brannene roterer med klokken, mot normalt andre tornadoer som her i Norde Halvkule roter de mot klokken...
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#15 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
Det er en katastrofe, for natur og for menneske. Håper dere finner frisk luft et sted! ![]()
![]() |
![]() |
#16 | |||
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Quote:
Quote:
![]()
![]() |
![]() |
|