![]() |
|
|
![]() |
#1 |
Free Luigi
|
![]()
https://www.dailymail.co.uk/news/art...y-landing.html
Enda en evakuering, enda et bevis på at luftfart ikke er det det var en gang, og jeg egentlig får mindre og mindre lyst å fly. Folk som begynner å ta ned trillekofferten når flyvertinna sier "FLYET KAN EKSPLODERE, EVAKUER UMIDDELBART" har jeg ikke ord for. Darwin awards bør egentlig deles ut. Ser forøvrig veldig vondt ut å hoppe ned sklia på den 777'en og slå bakhodet når man lander på bakken.... Hvorfor er designet så rart?
Spoiler mixer Last edited by Polaris; 05-03-2019 at 17:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Flysitter
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Free Luigi
|
![]()
Beklager, Air China var tiltenkt men ble til China Airlines. Hva mener du med feil land, er China Airlines fra et annet land?
![]() |
#4 |
Flysitter
|
![]()
Taiwan er vel kanskje omstridt som ett annet land men.. Men jeg kom inn i Taiwan uten noe styr men Kina styrer jeg unna
Last edited by jameson82; 05-03-2019 at 17:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Forøvrig et mildt sagt heftig sted å lande og noe jeg alltid håper å slippe når jeg flyr over Russland og endel andre steder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Au.. de Telemarknedslagene så såpass vonde ut at nesten rart det ikke er mer informert om i sikkerhetsbrosjyren. Etter å ha sett videoen vet man at her bør man lene seg fremover.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Free Luigi
|
![]()
Ja det var akkurat det jeg også tenkte. Rart man ikke spesifiserer det i sikkerhetsbrosjyren/kortet... Kanskje ikke så ofte man tester evakuering på permafrost og stålis?
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Feb 2013
|
![]() Quote:
Hadde dette vært evakuering på sjø hadde folket sust rett i havet |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Kommer an på hvem du spør...
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Men en besetning som skriker «the plane will explode» så er jeg usikker på om det akkurat skaper mindre kaos og gjør evakueringen mer effektiv
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Normalt er det nok friksjon på bakken til at man holder seg på beina. Der ser det ut som speilblank holke .. Vil forøvrig ikke anbefale å sette på ispigger før man hopper ut, så det er nok et element av catch 22 her.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Aviator Extraordinaire
|
![]()
Har hoppet noen sklier gjennom årene og ble lært opp i Japan til å sitte med lår og legger rett ut, ryggen 90 grader opp og armene 90 grader rett frem.
Hoppet fra øverste dekk på 747 noen ganger og det gikk fort som faen, det var friksjons belleg på bunnen, som sandpapir, for å bremse farten. Etterpå hoppet man sklia fra hoveddekket på 747 og det var som en lek i parken, bare koselig. ![]() Så hold ryggen rett opp, disse folka lente seg tilbake og slo bakhodet i rullebanen.. ![]()
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Betryggende å vite
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Scanflyer Green and white
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SmartLynx starter WeGo Air i Russland | Trdfly | Flyforum | 0 | 13-12-2018 21:31 |
Air China, China Eastern og Southern slår sammen sin Cargo avdeling til et selskap | Trdfly | Flyforum | 0 | 27-06-2015 00:32 |
Air China | ENGM 911 | Bilder & foto | 6 | 12-06-2010 16:47 |
Doble EuroBonus-poeng med Estonian Air til Russland | FlightDeck | Reiseforum | 0 | 11-04-2010 10:23 |
Air China?! | audunn | Flyforum | 4 | 03-07-2008 15:57 |