![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Her våknet man av at senga begynte å riste litt. Kjente litt på gulvet og lurer smått på om det var et lite jordskjelv. Fant ikke noe på Norsar eller media så var kanskje ikke det. Samme det. Opplevd det i Japan og det var guffent.. Men folk latet som ingenting der. Ha en fin fredag og helg uten innbilte ting.
Sent fra min SM-G935F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Helt rolig morgen på Ris. Hjemmekontoret er åpnet og jeg er klar for dagens oppgaver. Skla ut på en kundelunsj - satser på å bruke beina - slik at ukens snitt pr dag på 14500 skritt kanskje opprettholdes. Ha en bra fredag der du er.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God natt fra Oslo
Her er nattskiftet unnagjort, og straks leggetid. Helgen byr på mer jobbing, men det er jo også bedre betalt da (og man bruker mindre...)
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Trallala fra vesteste stopp på linje 2!
Det er blitt helg, altså. Riktig nok med et par overtidsvakter, men ikke noe som ikke kan vente til i morgen kveld. Det skal soves litt etter nattvakt og så blir det litt tull og tøys på byen i ettermiddag. Avslutter fredagen med noe rødt i glasset, en pizzabit og to av tre i gullrekka påweb-tv. Fortryllende slutt på arbeidsuken ønskes ![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra trikken. Klar for ukens siste innsats på jobb, riktignok avbrutt av en tur innom frisøren. Skirenn i morgen, så blir rolig oppladning i sofaen, uten for mye godt i glasset. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God morgen fra det Sørlandske!
Strålende sol og noen minusgrader her idag. Greit å være tilbake i hjembyen og kontoret. Alt for mye som skal rekkes i dag, så her ser det ut til å bli helgejobbing. God helg til dere alle! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Morn frå Trondheim. Kva skal ein seie? Berre å dra fram Anaconda og tilsvarande dyr og hoppe i det.
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God formiddag fra Snillfjord.
![]() Skyfritt og ditto kaldt også, men skal definitivt ikke klage på helgen vi har i vente. Fridag i dag betyr litt diverse huslige plikter som skal i havn i første omgang, ellers får man se det an. Satser på å avrunde dagen med trening, og deretter middag og en brukbar film av noe slag. Helgen byr kanskje på en shoppingtur til storbyen. Ha en fortreffelig en! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Gooooood morning, Vietnam.....nei forresten ikke enda. Goooood formiddag Oslooooo! Vietnam får man ta senere etter at det ble en booking på Finnairs Asia-salg tidligere i uka.
Fantastisk strååålende vintervær i dag, og det ser ut som det skal holde fremover også så skiene står klare til utrykking 24/7. Ha en fin dag, med eller uten blå swix.
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Mulig i dag, men været som er meldt fremover gjør at det er lurt ha klart noe grønt også. Sånn i MDG sin ånd ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
Bruker du ikke sånne felles-ski?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Dårlig glid på dagens føre....... |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Hverken felles-ski eller felle-ski her, nei. Funker stort sett veldig bra med vanlige analoge ski som smøres. Eneste jeg sliter med da er skikkelig våt nysnø, men da kan jeg heller gjøre noe annet gøy de dagene det evt. er slik
Forøvrig var det ikke veldig feil å stikke litt tidlig fra jobb for ta igjen det tapte litt senere på ettermiddagen.
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Det der så digg ut. Litt lam i ovnen og en kjølig en foran peisen i tillegg, så kan man fort venne seg til det ![]()
![]() |
![]() |
#16 |
Flyklapper
|
![]()
Duddeli-du .. her i vestsørøst er hjemmekontoret ennå ikke åpnet. Først blir det frokost.
Småkaldt ute på morran, og nå mumles det om freezing rain lørdag kveld. La våren komme ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God fredag fra full SK4745. Etter forsiktig ferd over issvuller gikk det radig med NSB, sikkerhetssjekk og snartur innom lounge. Så var det ut på nye eventyr igjen. Nå er det til lysfestival... og den skal være uten issvuller.
Ha en god en alle som klarer svinge utenom issvullene.
![]() |
#18 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God fredag aften fra Stavanger. Full fres i dag, jobb, tatt i mot ny sofa og god stol, montert det, mer jobb, lunsj og vinlotteri samt kjørt et lite lass med eiendeler bort der jeg egentlig bor. Nå sløves det før det blir en minitur innom IKEA for å hente noen skruer. Så blir det take-away rullekebab til middag i kveld. Spylt ned med gevinstene fra vinlotteriet
![]() Ha en fin aften ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Flyklapper
|
![]()
Akkurat den biten savner jeg. Har ikke gått på bortoverski på nesten 20 år ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
|