![]() |
|
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det blir sikker mere herfra, saa jeg kaller denne traaden Del 1. Haaper aa faa anledning til aa besoeke de ordentlige lageromraadene senere - disse bildene viser bare hva som er paa den siden hvor det er trafikk. Det ser ut som at en del av forberedelsene til langtidslagringene blir gjort paa denne siden og at maskinene saa flyttes over.
Victorville ligger ca. en times kjoering oest fra Ontario - langs I-15 som er hovedveien til Las Vegas. Omraadet er i voldsom vekst - boliger og forretninger vokser opp som paddehatter. Mye av denne veksten skyldes boligprisene i lavlandet - folk flytter ut hit for aa bo rimeligere og aksepterer heller lengre reisevei. Trafikken i omraadet er allerede ille. Hotellet mitt ligger i et nytt shoppingomraade og det er kronisk trafikkork rundt avkjoeringen fra I-15. Det kan virke som at man har gjort mye forberedelser til fortsatt vekst. Paa den siste biten mot flyplassen maa jeg gjennom to lyskryss. Midt i oerkenen. Null bebyggelse og omtrent null trafikk.. Men lyskryss maa'rem ha!! ![]() Jeg har ogsaa funnet tre Starbucks'er saa langt. Den ene ligger strategisk til paa veien til flyplassen ... Men over til businessen: ![]() En klynge flymaskiner litt borenfor der jeg holder til .. mest Delta, men ogsaa en motorloes VarigLog MD11F og i dag sto det ogsaa noe som saa ut som en Eva Air MD90 inni denne klyngen. ![]() DC-10 'vannbomberen'. ![]() Litt smaastrippet Air India A310. ![]() 767-200 N608UA har staatt lagret siden 2003, men er blitt trukket over paa den aktive siden. Muligens ny operatoer paa gang? ![]() Delta Tristar bak gitteret ... ![]() SkyOne B727-200 - opprinnelig levert til Sterling som OY-SAT. Mangler en motor. ![]() Miami Air 737-800 ute i samme aerend som oss. ![]() Det samme gjelder denne Champion Air 727'en. ![]() Ikke bare gravplass for fly, Det kan vaere ganske busy her innimellom! ![]() 'Trans Atlantic Airlines' Tristar - ex Delta. Fikk nylig satt paa disse dekalene, Skal visstnok brukes til ruteflyvning mellom JFK og Afrika. Etter meningene paa A.net aa doemme, er dette like serioest som et nigeriansk tiggerbrev. Jeg er tilboeylig til aa vaere enig .... ![]() Nok en Tristar paa vei ut i oedemarken ... ![]() Dette er et lite scoop. Foerste bilde av et nytt meksikansk flyselskap som heter Aliada. Selskapet skal visst fly et par 752'er fra meksikanske feriesteder til USA og Kanada. Dette er antagelig foerste bilde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Mye pent i Victorville forøvrig.. og jeg må få si at 757 (spes -300) er lekker i ATA-farger. Forsåvidt lekker ellers også da.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Kjempebra... Ja du har fått til et scoop med den mexikanske 757`n...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyklapper
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Fargevalget til Aliada skulle nesten tilsi beslektning til et visst europeisk stor-konsern innen reiseliv...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
Veldig artige bilder MOW
![]() Jeg så etter dette stedet sist jeg var i SoCal. Er det etter Ontario,men før Bartstow eller er det etter Barstow også, evt en heeeelt annen retning en mot L V ?
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
En ting jeg lurer på, sånn generelt; Hvorfor blir de gamle flyene lagret, istedetfor å hugges opp til råvarer for nye ting? Jeg forstår at yngre maskiner kan gå ut og inn av drift, og at noen gærninger kan finne på å skaffe seg en tristar og leke atlanterhavsdampere - men gamle tri-hole-griser og strippede busser....? jada, svaret er sikkert "penger"....men hvor mye?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Fine bilder , men hva er det med N608UA har noen grillet på APU'n ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Var der i 04. Prøvde å finne en bakveg bort til langtidsparkeringen, men det var ikke lett. Virket som om en måtte kjøre igjennom noe som så ut som slumbebyggelse for å komme dit, men jeg fant det ikke. Senere har jeg kikket på Google Earth og det ser ut som det kan være noen småveier inn i området. Ørken er det hvertfall!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
Oki
![]() Skal sette det på lista på neste reise til Calf. Har en liten plan om å ta Aviation Nation 2007 i Vegas. Siste showet i året, er somregel i november.
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Flotte bilder MOW.:-p
Airbus 330.:-p |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Hva slags trafikk er det på denne flyplassen? Rutefly eller bare Charter?
Hva gjør denne destinasjonen interessant? Lave landingskostnader? BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
http://www.logisticsairport.com/index.php |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Victorville fra oven | CFM | Bilder & foto | 2 | 17-06-2017 22:42 |
Flyvrak i Victorville | RJon | Bilder & foto | 13 | 19-04-2017 19:17 |
Det kan ta deg 0,002 sekunder å… (del 1 OG del 2) | Halvorsn | Bilder & foto | 26 | 09-01-2012 16:48 |
Det begynner å bli fullt på Victorville... | Blubird | Bilder & foto | 3 | 11-07-2009 22:15 |
Finnair til Victorville | LN-MOW | Flyforum | 2 | 24-04-2006 18:15 |