![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra toppen av Stavanger. Etter en fantastisk julematen venter nå en rolig og fin 1. juledag - fortsatt sammen med familien. Ha en fin søndag der du er,
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God søndag ønskes alle. Trist å våkne opp til nyheten om at et russisk fly har styrtet.
w |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Tjøme. Overraskende nok merker jeg at jeg faktisk er litt sulten. Litt vind ute, men bør vel få meg en løpetur i løpet av dagen for det. Fortsatt god jul.
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God jul (det er jo egentlig ikke før i dag en skal si det).
Ble en kjapp løpetur i grålysningen mens kona var på badet og de små så på barne tv. Hører baconet surrer i stekepannen så da er vel det inkludert i julefrokosten i år. Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Kongsberg. Rolig dag i vente. Men får vel begynne å forberede julefrokosten nå... Og så må det skiftes vann på pinnekjøttet. Og det var vel i grunnen mine arbeidsoppgaver for dagen
![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det er nå den egentlige jula er sies det, lite på tapetet annet enn at jeg skal treffe min kusine og spise kalkun hos opphavet. Som halvt britisk blir det litt dobbelt opp... Var plutselig i litt dårlig form i går kveld så fikk ikke i meg så mye julemat, men det er vel bedre i dag antar jeg. Våkna skrubbsulten for å si det mildt. Det ble likevel nok gaver i går kveld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Ha en fortsatt fin julefeiring eller arbeidsdag hvorhen du er.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Feb 2013
|
![]()
God 1. juledag fra Lier. Her er den eneste planen julefrokost med familien i ettermiddag. Ha en fin dag!
![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God 1. dag fra Snillfjord.
![]() Været veksler mellom det meste av klar himmel, regn, snø og opphold. Nåvel, frokosten er unnagjort etter en god natts søvn. Nå står resten av dagen i for det meste kos og hygge med moderen og lillesøster før de drar hjem ila dagen. Deretter blir det litt rydding og oppvask før Flåklypa skal styre showet i kveld. Like mye må-ha-det-i-julen som Grevinnen og hovmesteren. En hyggelig og rolig 1 juledag ønskes fra Snillfjord. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Fortsatt god jul til alle reise-nisser og nisseiner. For å komme seg over alt ribbefett og smågodt føler jeg at det er på tide med en litt energisk nissedans.
https://www.youtube.com/watch?v=ImVXMgzaXug
![]() |
#11 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God Jul fra Skaun!
Rolig aften med svigers i går, i dag kommer et vennepar og da skal det lages Dansk Flæskestegssandwich med nybakte burgerbrød og remoulade til! Neste år er det allerede bestemt at julen skal feires i USA (LA eller Las Vegas), slipper i allefall dritværet da får vi håpe. Nyt dagen! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'julemorgen! Her er man førstemann opp. Har vært ute med bikkjene, fått meg en kaffe, tent i peisen og venter nå på at husets øvrige innvånere skal åpenbare seg så vi kan gå løs på pakkene.
Ser ut til å bli nok en strålende 'vårdag'. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
HAr hørt om mange som åpner pakker før jul, men etter juleaften?
![]() |
#14 | |
Browncoat
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God HNL morgen. Dette er dagen i dette landet, så vil rusle rundt , lese Jan og Feb utgaven av Airways jeg fikk tak i hos favoritt sjappa Barnes and Nobles . Den nye layout er helt superlativ . Ha en topp kveld hjemme
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God 1. juledag | EB | Flyforum | 24 | 25-12-2018 15:01 |
God torsdag 4. juledag | Someone | Flyforum | 27 | 29-12-2017 09:07 |
God 1 juledag | dc-8-63 | Flyforum | 20 | 25-12-2011 21:56 |