![]() |
|
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Jeg skal en tur/retur Bergen - Brussel til neste vår, og i den forbindelse kunne det vært kjekt å prøve Brussels Airlines. Men når jeg prøver å booke på SAS sine sider så kommer ikke kombinasjonen SK/SN opp, og på Brussel Airlines sine sider så har de ikke hørt om BGO.
Individuelle billetter er selvfølgelig en mulighet, men det er litt hazzle og hente ut/sjekke inn baggasje på mellomlanding, samt risiko for å miste neste flygning. Noen som har gode tips? Takk på forhånd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Jul 2012
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Du må bruke en 3.parts side eller reisebyrå. Finner da både BGO-OSL-BRU og BGO-CPH-BRU, hvor SN opererer flyvningen til BRU, når jeg søker og filtrerer på SK og SN
SAS selv vil ikke selge billetter med SN til BRU når de selv kan tilby turer dit Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Onkel reisende kekker
|
![]() Quote:
Google Flights er et fint sted å rote rundt på. Legg inn ønsket flyrute, så sorterer du etter selskap og velger BN litt nede i listen! Da får du opp denne: https://goo.gl/flights/nj5Q Som du igjen kan booke igjennom expedia!
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hvis du bruker finn.no så dukker det opp kombinasjon SAS og Brussels. Måtte bla et stykke ut i søke resultatene, men der var de.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Kombinasjon Y og C - Oslo-Orlando mars 2013 | Scanflyer | Reiseforum | 6 | 24-01-2013 16:04 |
Kombinasjon Europe Select og economy hos KLM? | litt-amatør | Reiseforum | 1 | 21-03-2011 22:50 |
SK/BA kombinasjon | TOS | Reiseforum | 7 | 15-02-2011 23:34 |
AY og wideroe.no en dårlig kombinasjon? | OSLflyer | Reiseforum | 7 | 05-03-2009 09:18 |