![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Oslo
Posts: 3,324
|
![]()
Boeing 777-300-flyet tok av fra Porto i Portgual til Luando i Angola. 40 minutter senere fikk kapteinen melding om at en i bakkemannskapet var savnet
http://www.vg.no/nyheter/utenriks/lu...et/a/23809652/
__________________
Bare en passasjer... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Feb 2010
Posts: 101
|
![]()
Herlig bombastisk denne Scott Johnson i kommentarfeltet.
"Scott Johnson Somregel så får du ikke ta med dyr på lange reiser. Når man reiser på korte turer innenlands så kan man ta med dyret med i kabinen. Om det ikke er plass (hunden er for stor) så må den desverre være i bagasjen. På korte reiser så flyr ikke flyet så høyt att kulden blir for mye for dyret (husk også att dyr tåler mye mer en ett menneske, en Husky ville stor trives der oppe). Om vinteren og når det er for kaldt, så er det ikke lov og ta med dyret. De er ikke hjerteløse, og de vil sikre dyrets velferd, like mye som menneskene." |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Aviator Extraordinaire
Join Date: Feb 2015
Location: Fort Lauderdale
Posts: 2,626
|
![]()
Slikt har skjedd før.
På mindre fly kan man høre rare bankelyder. Er vel for mye isolasjon på en 773 til at det kan bankes signaler til cabin skulle jeg tro. Stakkaren hadde vel overlevd turen ved å bryte seg inn i kofferter og tulle på seg klær. Det er vel noe varme i buken, men ikke sikker på hva det er. Kanskje noen få kuldegrader men ikke nok til at eiendeler i kofferter fryser og sprekker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Dec 2004
Location: Vienna
Posts: 3,638
|
![]()
I 777 er temperatur i compartment hvor det er dyr 4-10 grader (low), eller 18-24 grader (high). I utgangspunktet burde det vært 18-24 grader om han var i compartment med kjæledyr.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Aviator Extraordinaire
Join Date: Feb 2015
Location: Fort Lauderdale
Posts: 2,626
|
![]() Quote:
Vi hadde en knapp eller bryter på 767 for dyr i lasta, men husker ikke tall og grader. Var visst noe knapp på 727 også, tror vi kalte den "puppy snuffer" eller noe slikt for hvis du trykket på den døde dyra. Minner meg på en historie om en eldre dame som sendte sin døde katt med flyet for å begraves på hjemplassen. Flygerene trykket på puppy snuffer knappen av en eller annen grunn og ved neste landing fant dem en død katt i lasterommet. De følte seg skyldig og dro rundt på dyrebutikker til dem fant en katt som lignet nøyaktig. Kjøpte den og flyselskapet leverte katten til den eldre damen som besvimte forde katta hadde stått opp fra de døde... ![]() True story. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SK1805 måtte snu? 5/1 | Someone | Småprat | 3 | 05-01-2016 21:32 |
Norwegianfly måtte snu | LN-VLE | Småprat | 0 | 11-05-2014 11:34 |
KF 505 måtte snu | A-380 | Flyforum | 0 | 08-08-2010 19:43 |
SAS-Fly Måtte snu | LN-KRF | Flyforum | 17 | 09-07-2008 01:06 |
SAS-fly måtte snu | Savipix | Flyforum | 16 | 22-05-2005 16:54 |